سرزمین نخل و قلم

اینجا مردمانش عاشق بارانند

سرزمین نخل و قلم

اینجا مردمانش عاشق بارانند

پا پرامیـــــــــــــری داد کام

بدینوسیله به استحضار میرساند که سایت صفای رویدر با تغییردامنه خود به اسم www.paparamiri.com تعغیر یافته واز


با تشکر صفای رویدر سابق

از قرص آغاز شد ...

نمی دونم از کجا شروع کنم همیشه آغاز سخت و دلهره آوره. سی سال سن دارم و پدر یک خانواده، اعتیادم از یک غرور و بی اطلاعی ساده شروع شد. چند سال پیش در یک محفل شبانه با دوستان نشسته بودیم که سر صحبت باز شد و منم حسابی از کار و روزمرگی زندگی نالیدم و هر کدوممون از وضعیت زندگی گفتیم تا این که یکی از دوستان از تجربه خودش در مورد استفاده از قرص ترامادول گفتکه چند روز پیش برای اولین بار استفاده کرده منم حسابی جذب حرفاش شدم و درخواست قرص کردم و یکی بهم داد، بعد از گذشت حدود یک ساعت احساس خوشی بهم دست داد و حال خوبی داشتم. فرداش و روزهای دیگه هر روز مصرف میکردمو حسابی هم لذت می بردم تا چشم باز کردم دیدم محتاج قرص شده بودم و اگه مصرف نمی کردم احساس کسلی، خستگی، ضعف، نگرانی بی مورد، استرس، اختلال خواب ، درد شکم، عصبانیت، بی اشتهایی داشتم و حتی دو سه بار تشنج هم کردم. تنها راه فرار از این همه معضل مصرف ترامادول یا به قول دوستان مهربونی بود. مصرف ترامادول خیلی شایع شده بود و حتی افراد خیلی کم سن و سال رو می دیدم که قرص خریداری میکردند افرادی رو می دیدم که برای فرار از هر مشکلی رو به مصرف می آوردن. عده ای برای فرار از خستگی کار و عده ای دیگر که شایع تر بود برای هر چه بیشتر به تاخیر انداختن انزال خود در روابط جنسی، اما نتیجه ش ناتوانی و اعتیاد همه ی آنها بود. اعتیادی که از شنیدنش بشدت عصبانی میشدم و انکار میکردم. دیگه شده بودم یک موجود بی مصرف و حقیر دیگه تحمل نداشتم بلاخره تصمیم به ترک گرفتم و با راهنمایی دوستانم در انجمن NA بر مشکلاتم فایق آمدم اما هنوز حسرت گذشته ای رو میخورم که میتونستم با یک نه گفتن، با یک کسب اطلاع، با یک فکر، با یک انگیزه، با یک هدف، اون رو قشنگ و زیبا رقم بزنم.

به قلم : رها یافته ...

فروش کلید محافظ جان در رویدر...

حدودا یک ماه پیش ،از طریق این رسانه ازمردم خواستیم که برای حفاظت خود و خانوادههای خود ، کلید حفاظت جان که کلید مطمئن برای جلوگیری از خطر برقگرفتگیست را خریداری نمایند(اطلاعات بیشتر- کلیک کنید) و اعلام کردیم هر کس این کلید را بیارد رایگان در رویدرنیوز تبلیغ خواهند شد ...

کلید های محافظ جان کمپانی دوپکه آلمان با حساسیت بسیار بالا قادر است به محض وقوع کوچکترین برق گرفتگی ناشی از برق دار شدن وسایل الکترنیکی، در کسری از ثانیه تمام جریان های برق روردی منزل را قطع کند.

این محصول دارای استاندارد بین المللی (IEC) و استاندارد کشور آلمان (VDE) به همراه برجسپ شبنم ( جهت اطمینان از اصل بودن محصول) است.

به همراه نصب و تست در محل

در دو نوع حساسیت 20MAو30MA

قیمت:

سه فاز: 150،000(تومان)

تک فاز:120،000(تومان)

جهت خرید و کسب اطلاعات بیشتر با این شماره تماس بگیرید:

09175244412 جعفری

دست شورا، در چشم تربیت بدنی ...


شورای اسلامی شهر رویدر برگزار می نماید:
جلسه هم اندیشی درباره وضعیت ورزش رویدر
ازعموم ورزشکاران و ورزش دوستان و پیشکسوتان این عرصه دعوت می شود تا در این جلسه شرکت نمایند.
مکان: مسجد جامع
زمان: یکشنبه 92/6/31 بعد از نماز عشاء

 ورزشکارانی( بانوان و آقایان) که به هر دلیلی نمی توانند در این جلسه هم اندیشی حضور بهم رسانند می توانند راهکارهای خود را در بخش نظرات رویدرنیوز قرار دهند.(رویدرنیوز)


شبکه های اجتماعی ،زمان را از ما نگیرد...


شب جمعه بود و طبق معمول عادت همه ی ایرانی ها ساعتی را در بیرون از خانه به همراه دوستان به سر بردیم. هنوز بیست دقیقه از دور هم جمع شدن مان نگذشته بود که موبایل ها شروع به صدا در آوردن و به ثانیه نکشید که انگشت ها روی صفحه گوشی ها روان شدنتیجه اینکه جمع دوستانه ما تبدیل به نمایشگاه تکنولوژی گوشی های همراه شد.شاید زمانی که ژول ورن رمان سفر به ماه را نوشت اصلا فکرش رو هم نمی کرد که تکنولوژی روزی به این سطح برسد که whats app و we chat و سایر شبکه های اجتماعی رایج جای خواهر و برادر و دوست و همه چیزمان را بگیرد و لذت دیدار face تو face به چند کلمه ختم شود. شبکه های اجتماعی در عصر حاضر تبدیل به ابزاری برای نابودی فاصله ها شده اند و این امکان را برای ما فراهم کرده اند که به تبادل افکار، اطلاعات، عقاید، شناخت فرهنگ و علایق بپردازیم آن هم بدون محدودیت مرزهای جغرافیایی یا سیاسی و هر حصار دیگر. حال سوال این است که ما تا چه اندازه به معیارها و استاندارد های استفاده از اینگونه شبکه های اجتماعی نزدیک هستیم یا بهتر بگویم از این وسایل استفاده بهینه می کنیم؟ همه ی ما در شبکه های اجتماعی با موارد مشابهی از جمله عکس و داستان های مبتذل، درخواست کارت شارژ، کلاهبرداری و هزاران موارد دیگر مواجه شده ایم یا شنیده ایم. راه حل چیست؟چطور میتوان فضایی امن برای فرزندمان ایجاد کرد؟
همه ی ما از دو حالت خارج نیستیم یا صاحب خانواده و فرزند هستیم و یا در آینده خواهیم شد. اگر از دسته اول هستیم سعی کنیم خودمان را با دگرگونی اطراف مان وفق داده و یک پله از فرزندمان در زمینه تکنولوژی جلو باشیم و با اتخاذ روش های مناسب تربیتی از حریم خود و خانوادمان حفاظت کنیمو نگذاریم با یک send تمام داشته هایمان بر باد رود.
اگر از گروه دوم هستید از همین الان قلم و دفتری برداشته و کارهایی که باید انجام می دادیم و ندادیم و وقت گرانبهامون رو از دست دادیم یادداشت کنیم و برای آنها برنامه ریزی کنیم
هیچ وقت از دست دادن زمان را دست کم نگیرد شاید روزی پشیمان شویم که سودی ندارد شبکه های اجتماعی همیشه هستند اگر امروز نداشته باشین مطمئن باش فردا نسخه ی به روزتر اون رو خواهی داشت.

به قلم: نوشته های من

تکنولوژی در خدمت انسان یا بالعکس؟؟؟؟

این روزا استفاده از تکنولوژی دربین مردم واسه ارتباطات رشد صعودی به خودش گرفته...
تو شهر خودمون هم استفاده ازشبکه های اجتماعی و نرم افزارها ی ارتباط جمعی که در راس اونا واتس اپ که خیلیا حتی اسم اونو هم اشتباه تلفظ می کنن حسابی رایج شده . با این نرم افزار میشه باهاش پیام ، عکس ،آهنگ و ویدیو هم فرستاد!
حتی گروه های پرجمعیت واتس اپی زیادی این روزا فعالن. مثل:
رویدر ۲۲ دارای ۵۰ عضو....دانشجویان و دانش آموختگان ۲۰ عضو.....کنکور ی ها ۲۳ عضو...فرهنگیان رویدر ۲۰ عضو...خشبش رویدری ها ۳۶ عضو...و ...
ختم کلام امروز ازتون میخواهیم به این سوال پاسخ بدین که:

چجوری میشه از تکنولوژی به نحوی مفید استفاده نمود؟


استیج عروس...

این مجموعه در نظر دارد با همکاری شمادر بخش نظرات، بخشی از پست های خود را اختصاص دهد به اسراف های که در جشن های عروسی می شود ...

رویدرنیوز ،تنها به اسراف ها اشاره می کند...

و نتیجه گیری ! جایگزینی مناسب ! پیشنهاد و ... با شماست.

اولین موضوع مورد بحث:

استیج های عروس!؟

آنچه که غیر قبل تحمل از سوی دامادها گزارش شده، درخواست! برای آمدن استیج عروس بیرون از شهر( هرنگ و...) که هزینه میلیونی برای داماد ها در بر دارد! در حالی که قیمت استیج های داخلی ،نصف قیمتی که ،از بیرون پیشنهاد می دهند نیست!

عزیزانی که نظر می دهند لطف کنند پیرامون موضوع مورد بحث نظر بدهند.با تشکر رویدر نیوز

دانش آموزی خاص، از سرزمینی خاص...

آقای سعید درسار (فرزند عبدالله )نفر اول آزمون جایگزینی دبیرستان نمونه دولتی آیت الله خامنه ای بندرعباس شد...

این دبیرستان ممتاز، که هر ساله برای گلچین کردن بهترین دانش آموزان( برای مقطع دوم متوسطه) از سراسر استان آزمون برگزار می کند. که از رویدر آقای درسار توانست با سبقت زیاد از نفر دوم، اولین دانش آموزی باشد که چمدان خود را برای ورود به این دبیرستان خاص می بندد که رویدرنیوز این راهیابی را به ایشان تبریک می گوید.



کوثر رضایی نماینده شایسته هرمزگان در مسابقات تنیس کشور...

 

شهرستان بندر خمیر در بین برترین های تنیس روی میز  کشور

 

به گزارش پایگاه مستقل اطلاع رسانی تنیس روی میز ج.ا.ایران ، کوثر رضایی( فرزند محمدالنور رضایی) دختر شایسته شهرستان بندر خمیر- رویدر از توابع هرمزگان موفق گردید با حضور در دسته برتر نونهالان کشور ، شایستگی های دختران خمیری - رویدر و هرمزگانی را ثابت نماید .

شهرستانی که 3 سال از فعالیت هیأت آن نمی گذرد و در این سه سال با فراهم آوردن امکانات مناسب برای ورزش تنیس روی میز موفق گردیده نه تنها در عرصه استانی درخشش داشته باشد ، بلکه حالا با کوثر رضایی در سطح کشور نیز خود را مطرح نموده است .

این افتخار (نماینده استان در مسابقات کشوری و دعوت به تیم ملی )را به خانم کوثر رضایی و خانواده محترمشان  تبریک می گوییم.( رویدرنیوز)

پایگاه  مستقل اطلاع رسانی تنیس روی میز( کلیک کنید)

فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران( کلیک کنید)