سرزمین نخل و قلم

اینجا مردمانش عاشق بارانند

سرزمین نخل و قلم

اینجا مردمانش عاشق بارانند

ثبت نام دوره 2 ماهه فنی و حرفه ای با مدرک فنی

ثبت نام دوره 2 ماهه  فنی و حرفه ای با مدرک فنی

کامپیوتر و حسابداری ویژه آقایان وخانم ها

خیاطی3ماه ویژه خانم ها

علاقه مندان می توانند برای ثبت نام به بهزیستی رویدر مراجعه فرمایند.اطلاع بیشتر 09366243710علینیا

سرزده به درمانگاه رویدر...

امروز سرزده به درمانگاه رویدر رفتیم و اماری از کمبودهای جزیی این مرکز بهداشتی گرفتیم.


1- نبود کاغذ برای دستگاه نوار قلب و استفاده از کاغذهای باطله که یکبار برای بیمار دیگر استفاده شده...

2- نبود یک چراغ قوه سالم در مطب پزشک

3- نبود پنبه الکلی

4-  و...

اطلاعیه انجمن خیریه رویدر...

انجمن خیریه رویدر در نظر دارد به منظور تامین نیازمندی خرمای مدارس علوم دینی و همچنین مدارس شبانه روزی منطقه و استان اقدام به جمع آوری خرما بصورت کارتونی ـ حلبی و غیره ... نماید.لذا از کلیه همشهریان دعوت به عمل می آید تا ضمن مشارکت در این امر خداپسندانه بدینوسیله شکر گذار نعمت ها و برکات محصولات زراعی شهرمان باشیم.

شماره تماس جهت هماهنگی  ۰۹۱۷۱۵۸۲۷۳۵

پاسخ به دو سوال؟

سوال اول:سلام : قراره جنگ شادی برگزار شه؟

بله درسته. تا آنجای که ما اطلاع داریم شهرداری برای تغییر جو اندوهی که بر جامعه حاکم شده( به دلیل مرگ و میر ) تصمیم داره به همت جوانان، جنگ شادی با هنرنمایی ، هنرمندانی از استان های هرمزگان و فارس شهریور ماه در بازارچه شهرداری برگزار کنه.

تاریخ جشن شادی دقیقا معلوم نیست! اما دو روایت است:13 الی 14  یا 20 الی 21 شهریور...

در این جشن از بازنشستگانی که تجلیل نشده اند تجلیل خواهد شد.( از طرف ادارات خودشان)

آمار مرگ و میر در 5 ماه اول سال92:

22 نفر فوتی: 6 نفز زن- 11 نفر از 55 سال به پایین- 5 نفر از 55 به بالا ( با تشکر از احمدواردانی رجب)

سوال دوم: دوره های هلال احمر کی برگزار می شود؟

دیروز آقایان شیخی و علیزاده با مسوول هلال احمر شهرستان خمیر ،جلسه ی داشتند که قرار شده به دلیل امار بالای ثبت نام (300 نفر) ازپرستاران رویدری در این دوره  برای همکاری استفاده بشه و آقای دردری مسوول اورژانس بندرعباس در حال تشکیل تیمی از پرستاران برای همکاری با هلال احمر خمیر هستند. ان شاالله بعد از برنامه ریزی کلاس ها اطلاعات تکمیلی را اطلاع رسانی خواهیم کرد.


؟


بررسی اولیه طراحی و مطالعه پارک بیمدو-بالای چروه ( 26/05 /92 شهرداری رویدر با حضور طراحان، شورای اسلامی قدیم و جدید)


با توجه به در دست تهیه بودن مطالعه و تهیه پارک تفریحی بیمدو جلسه ای با حضور مشاور طرح،شهردار و اعضای شورای اسلامی در محل شهرداری تشکیل و در خصوص کلیات طرح صحبت و اظهار نظر شد.آقای مهندس موسوی مشاور این پروژه اطلاعات اولیه را در جلسه مذکور شرح نمود.( سایت شهرداری رویدر)

؟

پیام تسلیت


(( انا لله و انا الیه راجعون ))

درگذشت برادر گرامیمان آقای ابراهیم موسی نیاملقب به( ابراهیم فتح الله )را به خانواده ی این مرحوم تسلیت گفته و آرزوی مغفرت و آمرزش برای مرحوم و صبر جزیل برای بستگان وی از درگاه خداوند متعال مسئلت داریم.(رویدرنیوز)

((روحش شاد و یادش گرامی باد))

کلیدحفاظت از جان ( جریان نشتی)...

کلید حفاظت جان یکی از بهترین کلید های حفاظتیست (در برخی از خانه های رویدر نصب است) که در زیر کنتور نصب می شود و افراد را از خطر برق گرفتگی نجات می دهد.

بعنوان برادر کوچک از شما همشهریان عزیز درخواست می کنیم این کلید که قیمت ان هم گران نیست را خریداری نمایند تا ما در رویدر ،دیگرشاهد پر پر شدن عزیزانمان در اثر برقگرفتگی نباشیم.( رویدرنیوز)



استفاده از اینکلیدها در کشورهای اروپا یی اجباری بوده ودر کشورما ایران وزارت نیروتلاش می کند استفاده از آن را درمخفف RCD آینده ای نزدیک اجباری نماید .استانداری اصفهان بعد از حادثه ی که برای یک کودک در پارک  به وجود امد استفاده از این کلید حفاظتی در تمام مکان عمومی اصفهان را اجباری نمود.
اصول کار این کلیدها بر اساس اختلاف جریان بین فاز و نول می باشد ، بدین صورت که در حالت عادی اگر به هر دلیلی فاز یا قسمتی از آن به بدنه اتصالی داشته باشد تفاوت بین جریان ها پیش می آید واین تفاوت باعث ایجاد شارژ در هسته شده و ولتاژایجاد می شود. این ولتاژ می تواند به عنوان منبع تغذیه یک کنتاکتوربوده که باعث عمل کردن آن می شود.کلید حفاظت از برق گرفتگی ، افراد را در مقابل تماس مستقیم و یا غیر مستقیم با برق حفاظت می نمایدو چنانچه انسان در تماس مستقیم با فاز برق و یا غیرمستقیم ( ینعی تماس با بدنه وسائل برقی از قبیل یخچال ، فریزر ، لباسشویی و... که دارای جریان نشتی به بدنه وسائل برقی می باشد ) قرار گیرد، جریان (کمی)برق از بدن شخص عبور کرده و وارد زمین می شود . در صورتی که مقدار جریان برق عبوری ازبدن فرد حداکثر به 30 میلی آمپر برسد کلید حفاظت از برق گرفتگی  RCDسریعاً عمل نموده و برق ورودی را قطع می نماید و شخص را از برق گرفتگی نجات میدهد .

لازم بذکر است لوازم الکتریکی های که این کلید حفاظت جان را بیارند به صورت رایگان در رویدر نیوز تبلیغ می شوند.