سرزمین نخل و قلم

اینجا مردمانش عاشق بارانند

سرزمین نخل و قلم

اینجا مردمانش عاشق بارانند

جمالی فضای سیاسی استان را به وجد آورد


تیتر اول صبح ساحل

روزنامه صبح ساحل/ عبدالسلام جمالی: دستیابی هر جریانی به اکثریت پارلمانی کلید ورود به سعد آباد است. امروز بسیاری از فعالان جریان اصولگرا که در انتخابات گذشته ریاست جمهوری کاندیدا بودند، این انتخابات را با حساسیت دنبال می‌کنند. علی لاریجانی رئیس فعلی مجلس، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، محمد باقر قالیباف شهردار تهران و محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور و طیف حامی وی با یک وسواس خاص به نتایج این انتخابات چشم دوخته‌اند. جریانها و گروهای سیاسی کشور با اعلام شکل گیری ستاد انتخابات وزارت کشور ورود به این عرصه را رسما آغاز نموده و از تهران تا هرمزگان بدنبال یارگیری و ورود عناصر مورد حمایت خود در انتخابات مجلس هستند.

انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را می‌توان یکی از حساسترین انتخابات سه دهه گذشته دانست. چون این انتخابات در موقعی برگزار خواهد شد که اولین انتخابات بعد از انتخابات سال 88 ریاست جمهوری و حوادث پس از آن است و مشخص نبودن حضور یا عدم حضور اصلاح‌طلبان، وجود جریان‌ها و گروهای مختلف سیاسی با گرایش‌های متفاوت در بین اصولگرایان، کینه‌توزیهای دشمنان انقلاب اسلامی و افزایش تحریمهای اقتصادی و تبعات هدفمندسازی یارانه‌ها اصولگرایان را با چالشهای متفاوتی روبرو ساخته است و از این روست که جریان اصولگرایی در صدد است با دست‌یابی به لیست واحد شانس خود را برای تثبیت حضور حداکثری در مجلس نهم محک بزند.

گروهها و جریان‌های مختلف سیاسی آرام آرام مشغول جمع‌بندی نهایی خود در توافق با برخی از کاندیداهای نهمین دوره‌ی مجلس هستند. در هرمزگان هم وضعیت به گونه‌ای است که تعدادی از نمایندگان سرشناس و سابق مجلس شورای اسلامی، مسوولان و اساتید دانشگاه از مدتها قبل به صورت پنهان و آشکار فعالیتهای انتخاباتی و رایزنی خودشان را برای جلب توجه مردم آغاز کرده‌اند و اسب خود را زین نموده تا بر توسن شانس و اقبالشان برای ورود به مجلس نهم در بهارستان و تصاحب یکی از صندلی‌های سبز مجلس بتازند.

 

ادامه مطلب ...

اولین شرط بازگشت به مثلث ( رویدر- بستک – پارسیان )


دانش آموزانی که برای کنکور سراسری درسایت سازمان سنجش نام نویسی کرده اند حتما در تاریخ اعلام /../ 90که سایت برای اصلاح عموم باز است سری بزنند و تیک دانشگاه پیام نور ( که هزینه و محرومیت سال آینده با نرفتن شما ندارد ) را انتخاب تا رتبه فبول شدگان رویدری در کنکور سراسری که با قبولی در دانشگاه پیام نور هم سنجیده می شود تغییر نماید!
در تماسی که با یکی از مشاوران ارشد دبیرستان های شهرستان یزد ( یزدیها 18 ساله که در کنکور سراسری اول هستند ) داشتیم واز ایشان درخواست مشاوره نمودیم...!ایشان  پیشنهاد دادند در گام نخست رویدریها فرصت انتخاب دانشگاه پیام نور را از دست ندهند ( یکی از دهها تکنیک موفقیت یزدی هاست )!

لازم ذکر است : این مشاور دلسوز در حال نوشتن برنامه ی متداولی ( با اطلاعاتی که از ما گرفته اند ) برای دانش آموزان رویدری هستند  و در آینده نزدیک سفری به رویدر خواهند داشت....


باتشکر، دانشجوی دانشگاه  یزد

درختان خیابان های رویدر توسط شهرداری هرس شد...!

هرس به معنای بریدن و کوتاه نمودن شاخه های درختان و درختچه هاست نه قطع درختان بی زبان.



ادامه مطلب ...

هدیه جدید شاتل

شاتل  1گیگ ترافیک دانلود رایگان به همه یوزرهای خود اضافه می کند از این به بعد تمامی یوزرهای شاتل با یک گیگ ترافیک بالاتر ولی با همان قیمت قبلی بفروش می رسد .

مثلا طبق تعرفه قبل یوزر 64  1گیگ به قیمت8500   و یوزر 64  2گیگ به قیمت 14500 بفروش می رسید ولی طبق تعرفه جدید یوزر 14500 به قیمت  8500 بفروش می رسد این طرح برای تمامی یوزرها اعمال می شود. وبه اطلاع می رساند دکل جدید شاتل واقع در دهنو روبروی تابلوسازی سبحان (عمران درر) راه اندازی شده وکلیه یوزرها باید آنتن خود را بادکل جدید تنظیم نمایند

این مسابقه با دیگر مسابقات کاملا فرق داره.


برای اولین بار دیدار پیشکسوتان فوتبال بالای ۴۵ سال بین دو تیم رویدر و کروییه

کروییه در ورزشگاه چمن رویدر.

وعده ما جمعه این هفته مورخه ۲/۱۰/۱۳۹۰ ساعت ۳ بعد از ظهر.

تلفن هماهنگی: ۰۹۱۷۳۶۸۹۰۴۹ مختار زراندود

حادثه امروز الحمدالله به خیر گذشت

غلطکی که در بلوار ورزش کار میکرد (استادیوم ورزشی رویدر) دچار نقص شده و ترمز خود را از دست می دهد.

راننده ،  غلطک را به طرف جاده  شهر هدایت میکند سرعت و شتاب غلطک بیشتر و بیشتر میشود و در نهایت به انتهای جاده که مغازه بیست ( خوشبختانه دیروز تخلیه شده بود) برخورد میکند. قبل از برخورد راننده خود را از غلطک بیرون می اندازد.

بحمدالله خسارات جانی به همراه نداشت.



ادامه مطلب ...

خبر فوری (اطلاعیه شاتل)

به اطلاع می رساند در تاریخ 25و26آذرماه (جمعه وشنبه)دکل جدید این شرکت راه اندازی می شود و کل تجهیزات از دکل مخابرات به دکل جدید شاتل واقع در دهنو روبه روی تابلو سازی سبحان (عمران درر) منتقل می شود لذا خواهشمند است کاربران عزیزآنتن های خود را با دکل جدید تنظیم نمایند و در صورت نیاز با پشتیبانی شاتل تماس حاصل نمایند.

باز هم جوانان ما از تصادف درس عبرت نگرفتند....


در پی سرعت بیش از حد ورعایت نکردن قوانین رانندگی دوباره حادثه ی تصادف روی داد.

در ساعت 9 شب چهار شنبه موتر سواران  آقای شعیب دربه و آقای انوش علی پور باهم برخورد نموده که متاسفانه آقای انوش علی پور  براثر شکستگی در ناحیه زانو راهی شهید محمدی شد