سرزمین نخل و قلم

اینجا مردمانش عاشق بارانند

سرزمین نخل و قلم

اینجا مردمانش عاشق بارانند

عکس : جشن قهرمانی تیم نوجوانان الفتح

   












نظرات 11 + ارسال نظر
نادر جمعه 15 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 06:14 ب.ظ

قشنگ بود................

A -D جمعه 15 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:27 ب.ظ

مرسی از عکسای قشنگت

نوشته های من شنبه 16 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 01:48 ق.ظ http://roydarman.mihanblog.com

به بازیکنان و مسئولین تیم الفتح تبریک میگم و جا دارد از همه زحمت کشان عرصه ورزش که با وجود کمبود امکانات بی مزد و منت برای جوانان شهرم تلاش میکنن تشکری ویژهداشته باشم. امیدوارم با برنامه ریزی منظم شاهد ارتقای ورزش رویدر و افتخار آفرینی جوانان شهرم در عرصه های بزرگتر باشیم

خالو شنبه 16 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 06:14 ق.ظ

مبارک باشه ولی یه سوال داشتم توعکس سوم دارن دعای بهبودی میخونن؟ اقای احمدنیا جواب بده لطفا!

ناظر شنبه 16 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 06:45 ق.ظ

از اقایان عبدالرحمن احمدنیا -ارمان بصیرت تشکر می کنیم که برای این بچه ها زندگی خود را گذاشته اند در غیاب تربیت بدنی رویدر

یکی از اعضای گروه شنبه 16 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 02:55 ب.ظ

تشکر از ارمان احمدنیاوعبدالرحمان احمدنیا. تفریح الی بود متشکریم

نازنین شنبه 16 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 08:05 ب.ظ

عکس قشنگی بود عالی بود مرسی

مریم شنبه 16 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:59 ب.ظ

اینا کیند فقط ارمان

رویدر عشق من است پنج‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:29 ب.ظ

سلام.خواهش میکنم ایننظر را به مسءولین شهر خودمون نشان دهید.خواهش میکنم مسولان به فکر این جوانان باشند.اگر حداقل یه تین تو لیگ برتر استان داشته باشیم خیلی خوب میشه.بخدا هیچی نیست.خواهش میکنم به فکر ما باشین

... شنبه 23 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 06:59 ب.ظ

باتشکر از آرمان بصیرت و آقای احمدنیا که به فکر بچه هاهستند

Esmaeel Bagheri پنج‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1392 ساعت 08:26 ب.ظ

لطفا بخونید...............

سلام
شما از همه اسم بردید به جز آقای "آرمان احمدنیا"
تو این شش سال که دارم زیر دستشون کار میکنم و برای من و بچه های دیگه زحمت میکشند واقعا سنگ تمام گذاشتند و از خانواده و کار خودش میزنه تا بیاد به چندتا مثه من یه چیزی یاد بده
همون سر و صدا و دادی که سر من و بچه ها تو زمین میزنه از روی "دلسوزیشه"واقعا
هیچ آدمی به جز ایشون ندیدم که بدون پول و دستمزدی بیاد و از وقتش بزنه و به ما یه چیزی یاد بده بدن هیچ چشم داشتی
از اینجا دستش رو میبوسم و براش آرزوی سلامت و تندرستی دارم و آرزو میکنم که هیچ وقت از این کار ارزشمندش خسته نشه چون کسی دیگه نیست مثل این "نابغه"

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد