سرزمین نخل و قلم

اینجا مردمانش عاشق بارانند

سرزمین نخل و قلم

اینجا مردمانش عاشق بارانند

خدمات شاتل از نگاه مشتریان!؟

آیا شاتل رویدر، در این سال ها توانسته است رضایتمندی مشتریانش را جلب نماید؟

( لطفا راه حل پیشنهاد دهیدبرای ارائه خدمات بهتر!)


نظرات 35 + ارسال نظر
محمد چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:09 ق.ظ

ما در اوایل کار، هر هفته 4000 تومان پول میدادیم برای کار با اینترنت و ماهانه 3000 تومان هزینه می شود اما شاتل با دادن اشتراک ماهانه 10 هزار تومان کلی از هزینه های ما را کم کرد.( خدمات شاتل)
که از مدیران شاتنا تشکر می کنم.

25 چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:18 ق.ظ

خدمات شاتل بسیار کم است هر موقع لازمش داریم قطع است

کاربر چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:04 ق.ظ

اگه شارژ این ماه ما رو مجددا تمدید کنه خوبه چون ما الان سه هفته ای میشه عملا ازش استفاده ای نکردیم فقط نشستیم پای سیستم و وقت هدر دادیم و اعصاب خودمون رو خورد کردیم
Adsl هم که مشخص نشد لا اقل اینو درستش کنید

عهدیه چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:36 ق.ظ

بعضی موقع خوبه ولی بعضی موقع خیلی اذیت میکنه
روزهای که قطع است .شاتل خسارت آن را نمیده
اینترنت 20 روز نشده تمام میشه در حالی که قبلا اینطور نبود
از ایرانسل بهتره

کابر شاتل چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:02 ب.ظ

از بابت ارئه سرویس و خدماتی که به مشتریان می دن جای تشکر و قدردانی داره ولی قیمتا رو اگه کمی بیارن پایین تر بهتر بود .

نادیا چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:10 ب.ظ

واقعا ناراضی هستم به شخصه یه دقیقه وصل میشی نیم ساعت قطع میشه خواهشا پیگیری شود

از رودبار چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:43 ب.ظ

رویدر رو نمیدونم اما رودبار وضع اینترنت خیلی خراب شده. چند ماه پیش خیلی خوب بود . ولی الان افتضاحه .یا قطعه یا آنتن نداریم یا هم سرعت بسیار پایینه.ضمنا یه تخفیفی چند مدت پیش ارائه کرده بودند که برای رودبار اجرا نشد.نمیدونم رویدر اجرا شده یا نه! خدمات اینترنت و فناوری اطلاعات باید روز به روز پیشرفت کنه و بهتر بشه نه اینکه عقب گرد.خواهش دارم مسئولین شاتل جواب مارو بدن.

اقای نقطه! چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:50 ب.ظ

با عرض تشکر که این خدمات رو برا ما فراهم کرده
ولی یکم گله دارم
اول اینکه قطع وصلی زیاد داره و تو ذوق میزنه
دوم اینکه فکر کنم هزینه هاش یکم بالا باشه
هزینه ای که برای 512 نامحدود تو خمیر هست حدود 25 هزار تومنه ولی اینجا ...
بعد اینکه اگه حجمی رو دانلود کنیم کم کم سرعت محدود میشه
برای مثال اگر من 4 گیگ دانلود کنم در طول یک هفته سرعت دانلود محدود میشه در صورتی که من از حجم و ترافیکی که دارم میخوام استفاده کنم
البته چند روزه که اینترنت مجانی شبانه داشته
اما با قطعی هایی که داشته خیری ازش ندیدیم!
با تشکر اقای نقطه !

فاطمه چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:52 ب.ظ

اصلا راضی نیستم..مسولین فکر کنن براش

بارسا چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:59 ب.ظ

اگه رقابت بود بهتر میشد بیشتر موقع قطعه یا خیلی اذیت میکنه.

کاربر2 چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:09 ب.ظ

خدمات دهیشون ضعیفه ، متاسفانه!!!

درنا چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:10 ب.ظ

خیلی سرعتش خوب نیست. قیمتش مناسب نیست

مشتری چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:19 ب.ظ

اگه ماهانه پول میدیم از سر ناچاریه
شما که میبینین مردم ناچار هستن از شاتل استفاده کنن پس مشتری ها رو راضی نگه دارین لطفا
اینترنت نیاز ضروری عصر حاضر هست

hassan.sh چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:28 ب.ظ

باید قبول کنیم خدمات ضعیفه
نت همیشه در دسترس نیست
البته گفتنیه هنوز روستا های اطراف که تحت پوشش هستن هم شب ها رایگان نشدن و یک گیگ به ترافیک ها اضافه نشده
در ضمن سرعت یک مگ در حد 512 شهرستان هاست
میتونه خیلی بهتر باشه
البته هزینه اش به نظرم معقوله

یه نفری چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:28 ب.ظ

ته گل اصلا راضی نیستم

کاربر چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:56 ب.ظ

اصلا راضی نیستم.اکثر اوقات قطعه.یا وسط کار قطع میشه.این چه وضعشه!

هانی چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 02:12 ب.ظ

سلام
چند هفته است که سرعت انترنت پایین اومده خیلی اعصابم میشه صفحه باز نمیشه . تقاضا میشه هر چی زودتر این مشکلات را برطرف کنه

غلم چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 05:32 ب.ظ

واقعا افتضاحه
اصلا هیچ سایتی بالا نمیاد
سرعت ایرانسل و همراه اول هم از شاتل بهتر شده یعنی چه اصلا
اگه یه نفر دیگه هم اینترنت رو می فروخت جنبه رقابتی ژیش می آمد و هر دو خوب می شدند اما شاتل میگه چیز دیگه ای نیست و اگه سرعن اینترنت رو هم بالا نبره یا بهبود نبخشه بازم مردم مجبورن از اون اینترنت بخرن

عبدالمجید چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 06:31 ب.ظ

سرعتش که خیلی پاین اومده واین اواخر هم خیلی قطع ووصل میشه من که اصلا راضی نیستم حتی یک وقتای سرعتش بجای میرسه که سرعت ایرانسل بهتره جواب میده شهری مثل رویدر باید اینترنت بهتری داشته باشه

استاد اندروید چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 07:27 ب.ظ

وضعیت خراب خراب است جالب اینجاس که شاتل که خراب یاور دنبال ADSL هست

بابا جان اول بیا این یه سرویس شاتلت رو درس کن بعد سرویس های جدید بیار

بنی آدم چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:32 ب.ظ

دانلودش واقعی نیست؟متاسفانه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بی خیال چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:47 ب.ظ

خدایا شکرت که ایرانسل عالی داریم

کروییه چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:08 ب.ظ

شماها که از شاتل گله دارین.کجا سرعت اینترنت از رودر بهتره؟ مثال بزنید.

اینترنت رویدر نت یادتون رفته که یه اهنگ یک روز طول میکشید.واقعا خجالت اوره

همشهری چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:33 ب.ظ

اولا آقای رویدر نیوز اینترنت آقای حسینی شاتل نیست.قبلا شاتل بوده الان از مخابرات داره میگیره نمیدونم اسمش چیه
دوما با این قطعی هایی که داره برای شهر بزرگی مثل رویدر بدرد نمیخوره.....ظهرا که میشه افت سرعت داریم زیاد

کمالی پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:33 ق.ظ

خدایش من اضی ام .ازاقای حسینی وشمس هم به خاطر زحماتشان ممنون م

شاهرخ پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:13 ب.ظ

راستش من شکر خدا مشکل با شاتل ندارم میشه گفت خوبه ولی اگر این بعضی وقتا افت سرعت و قعطیش رفع شه دیگه عالی هست

جوان رویدری جمعه 12 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:55 ب.ظ

من دیگه حتی تو خوابامم ارور 691 میبینم.
همش جلو چشم میاد .

دم دهی جمعه 12 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:15 ب.ظ

خداییش سرویسشون خوبه من تو بندر adsl مخابرات استفاده میکنم اصلا در حد شاتل نیست دانلودام رو آخر هفته رویدر انجام میدم

اسطوره جمعه 12 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:15 ب.ظ http://oos2re.blogsky.com

اقای حسینی و درپرش تلاش خودشون رو کردن و به نظرم تا اینجا رضایت بخش بوده
هرچند توی هر کاری عیب و ایراداتی هم وجود داره اما در کل موفق شدن خوب سرویس دهی کنند (نه خیلی عالی)

رویدر زمین شنبه 13 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:50 ق.ظ

متاسفانه تا زمانی که انحصار باشه و رقابت انجام نشه،هیچ تلاشی هم برای بهبود انجام کار و پایین آمدن قیمت انجام نخواهد شد.این یک اصل اقتصادی کاملا بدیهی است.

دم دهی شنبه 13 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 02:22 ب.ظ

همه چیز یک طرف آقا من کارم با اینترنته اگه نباشه مغازم تعطیله من می گم حال که قعطه یکی رو بزارن پای تلفن به مردم بگه کی وصل می شه خواهش می کنم همین یه کارو برای من انجام بدن من دستشون رو هم می بوسم

رویدری شنبه 13 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 06:14 ب.ظ

عالیه.واقعا از آقای حسینی و درپرش تشکر میکنم

نقد یکشنبه 14 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:16 ق.ظ

نچ..اصلا راضی نیستیم..حداقل موقع قطعش پاسخگو باشن والا

................. جمعه 19 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:13 ق.ظ

حیف زمانم که پای اینترنت رویدر تلف کردم. نیمه دوم شهریور تا هفته اول مهر واقعا افتضاح بود.

یک شهروند شنبه 20 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 04:05 ب.ظ

در ابتدا از شاتل و مسوئولینش تشکر می کنم ولی در کنارش مثل بقیه شهروندان انتقاد هم دارم : 1- قیمت بالا 2- سرعت پایین 3- قطعی های مکرر 4- خارج شدن از حالت انحصاری
امیدوارم که آقای حسینی و درپرش این نظرات رو ببینن و سعی در برطرف کردن انها داشته باشند نه فقط به عنوان یه خبر به این پست نگاه بشه از اقای جعفری هم درخواست می کنم فرصتی به شاتل داده تا این کاستی ها را برطرف کنن و دوباره از کاربران نظرسنجی کنن که انشاالله شاهد بهتر شدن وضیعت اینترنت رویدر باشیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد