سرزمین نخل و قلم

اینجا مردمانش عاشق بارانند

سرزمین نخل و قلم

اینجا مردمانش عاشق بارانند

نان محلی رویدر در بسته بندی نامناسب ...

نان محلی رویدر ،که در بازار داخلی عرضه می شود در وضعیت مناسبی نیست!

  

ورود نان ،نانوایی درکهان قشم به بازار رویدر!

نظرات 7 + ارسال نظر
حسینی یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:31 ق.ظ

بازار بندر پر است از نان های محلی بستک و شهر و روستاهای اطرافش!
ما چرا نان های محلیمان که خوشمزه است را در بسته بندی های مناسب قرار ندیم و وارد بازار خارج از رویدر نکنیم. باز هم مدیرت می خواهد!
چقدر برای درست کردن این نان ها دارند زحمت می کشند در هوای گرم پای تنور و با قیمت رزان دارد وارد بازار می شود! چرا این نان منبع درامد نباشد؟

علی یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:38 ق.ظ

من موافقم! یک غریبه که میاد رویدر و نانوایی بسته است می خواهد نان بخرد وقتی این بسته بندی را ببیند ار خیر نان می گذرد! و کیک و نوشابه می خورد.
هر جا نیوز جون درست بگذاری مشکل داره شهر جونم!!!!!!!!!!!!!!!!
خودتو خسته نکن تا این مردم نیان پای کار و مسولیت قبول نکنند همینه!
هدایت خرما و نان متولی می خواد!

.... یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:40 ق.ظ

با گرد حال کردم.

رویدر سوتی یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:36 ب.ظ

من یه پیشنهاد دارم.
اینکه شبکه بهداشت شهرمون روی تولید نان هایی که تو منازل تولید میشه نظارت کنه و به اونایی که از نظر بهداشتی تمام موارد رو رعایت میکنن گواهی بده و مغازه های شهرمون هم فقط از اونایی که گواهی بهداشت رو دارن خرید کنن.اینم درسته باید یه فکری به حال بسته بندی این نان ها بشه.

درنا یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:06 ب.ظ

سلام. قبل از هر چیز تشکر میکنم از عبدالرحمن نیوز که زحمت میکشند ما را با خبر می کنند از خبرهای جدید رویدر عزیز. و تشکر می کنم از کسانی که چنین زحمت می کشند و نان لیتک محلی درست می کنند خواهش مندم کمی قنگ تر بسته بندی شود و تاریخ نان در خود کیسه نان قرار بدهند با یک دستگاه پرس پلاستیک نان بسته بندی شده شما قشنگ تر می شود .و قیمت آن هم قشنگتر می شود شوخی کردم گرون نکن نمی خرند بهداشتی ترش کن متشکرم.

اشنا یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 06:13 ب.ظ

اره والا راست میگی نیوز جان به نظر من اونایی که ازاین کار امرار معاش میکنن میتونن واسه خودشون نایلون سفارش بدن که اسم نان روش باشه مثلا و با یه دستگاه پرس ساده کیسه رو بسته بندی کنن فک نکنم این دستگاه جاگیر باشه و گرون هم نباید باشه نیوز جان خیلی راحت میتونیین امارشو سرچ کنین و در اختیار مردم بزارین.

پوریا دوشنبه 8 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 02:30 ب.ظ

ما که مشکلی با بسته بندیش نداریم چون میدونم مردم رویدر بهداشت فردی رو رعایت می کنن __ نون محلی مدت زیادی نمی مونه که بخوان بسته بندی خوبی براش بکنن __ نیازی به تاریخ هم نداره چون تا کپک زد سبز می کنه مشخص میشه خرابه بی زحمت اگه میشه یکم پنیر و تخم مرغ و مهیاوه بهش زیاد میکردن دیگه حرف نداشت زنده باد زحمت کش های رویدر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد