سرزمین نخل و قلم

اینجا مردمانش عاشق بارانند

سرزمین نخل و قلم

اینجا مردمانش عاشق بارانند

چهار سال دیگر، منتظر خبر خوش باشید...

تصویری از دانش آموزانی رویدری ،که امسال در مدرسه کوهیج بستک ثبت نام کرده اند و قول داده اند بین خودشان رقابت  سالم ایجاد کنند و با تلاش و کمک به یکدیگر ،چهار سال دیگر دسته جمعی وارد دانشگاه بشوند ...رویدرنیوز برای این عزیزان نیزآرزوی موفقیت می کند.
نظرات 14 + ارسال نظر
درنا چهارشنبه 3 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 07:30 ق.ظ

سلام.خیلی خوشحال شدم امیدوارم به آرزوها و موفقیت خودتان دست پیدا کنید.(آمین).

نازنین چهارشنبه 3 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:14 ق.ظ http://chistansara.blogsky.com/1392/07/03/post-4

با آرزوی موفقیت روز افزون برای شما

محمد چهارشنبه 3 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:57 ق.ظ

الان وارد دانشگاه شدن چندان مشکل نیست، ان شاءالله رقابتشون بر سر تهران قبول شدن باشه. ازشون میخوام که آرزوهای بزرگ داشته باشن و اولین رتبه های دو رقمی کنکور رویدر رو این عزیزان رقم بزنن
موفق باشن

رویدری چهارشنبه 3 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:17 ق.ظ

جالبه که هفت نفر از ایشون تو مکتبخونه بودند ودانش امزان ممتاز هم بودند امیدوارم وجه ی دینی خود را فراموش نکنند

♥(.·°°·ناطق·°°·.)♥ چهارشنبه 3 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:59 ق.ظ http://ababile.blogfa.com

فرار مغزها !

ماشاءالله همشون دانش آموزای نخبه و مستعدی هستند
براشون آرزوی موفقیت دارم

همشهری چهارشنبه 3 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 02:06 ب.ظ

جرا عکسی از بجه های مدرسه ی
آیت الله خامنه ای نمیزارین ؟

عکسی نداریم.

یه نفری پنج‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:01 ب.ظ

ایول ایول خوبه

درساره پنج‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:17 ب.ظ

براشون آرزوی موفقیت میکنم

ساختمان پزشکان جمعه 5 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 03:20 ب.ظ

باسلام خدمت رویدر نیوز عزیز لطفا یه عکس از ساختمان پزشکان دبیرستان شهید بهشتی رویدر بزارین رو سایت

فرهادی جمعه 5 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 03:22 ب.ظ

سلام ... میخوام از همین تریبون اعلام کنم برای قبولی دوستام توی دانشگاهای برتر کشور دعا میکنم

رویدردددد شنبه 6 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:49 ب.ظ

من شرط میبندم پسر عمه خودم یعنی اقای بختیاران مهندس میشه

motefavet دوشنبه 8 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:31 ب.ظ

برای تمامی این عزیزان ارزوی سربلندی میکنم.
خداوند پشت و پناهشان باد...
امین یا رب العالمین....

پوریا دوشنبه 8 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 02:35 ب.ظ

انشاالله

کوهیجی دوشنبه 22 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:38 ب.ظ

بنده خودم در این مدرسه هستم همه رو هم میشناسم و همکلاس هستیم واقعا رویدر دانش اموزان خوبی داره برای همشون آرزو موفقیت دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد