سرزمین نخل و قلم

اینجا مردمانش عاشق بارانند

سرزمین نخل و قلم

اینجا مردمانش عاشق بارانند

خودکفایی درآهنگسازی و تنظیم...

باز هم خبر موفقیت جدید، اما اینبار در عرصه موسیقی و باز هم شاهکار جدید از اولین خوانندگان پاپ رویدر که در این میان فزاع نام اولین تنظیم کننده رویدری رو نیز به خود اختصاص داده است.
فزاع و احمد دردری که کار اولشون با نام دارم میرم حرفی نزن که شعر اون از فزاع و آهنگسازی و تنظیم آن با هنرمند بزرگ کشورمون به نام مهدی احمدوند خودشان را به عرصه موسیقی کشور معرفی کردند.این دو هنرمند که طی این مدت سکوت کردند وقتشان صرف یاد گیری علم موسیقی و تئوریهای سلفژ دید خوانی و دید سرایی کرده بودند بزودی سوپرایزهایی واسه تمامی مردم خوب شهرمان دارند. احمد و فزاع که خود را مکمل یکدیگر میدانستند کار تخصصی خود را در دو جبهه مختلف یعنی خوانندگی احمد و آهنگسازی و تنظیم فزاع در آموزشگاه های رسمی تهران و استان آموخته اند که امروز خود را آماده و محیا ساختند که برای رویدر و کشور هر روز در ضمینه موسیقی افتخار آفرین باشند.
در ادامه مطلب سه نمونه دموی کار از تنظیم فزاع در سبک های مختلف معرفی خواهیم کرد .
به زودی منتظر آهنگ جدید این دو هنرمند جوان شهرمون باشید.

دموی سبک ترنس( برای دانلود کلید کنید)

دموی سبک پاپ الکترونیک( برای دانلود کلید کنید)

دموی شاهکار فزاع در سبک نوین داب استپ( برای دانلود کلید کنید)

نظرات 9 + ارسال نظر
parsa سه‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:48 ب.ظ

اقای دردی صدای خوبی دارن ولی از ایشون میخوام همه ی اهنگاشو فارسی بخونه بندری خیلی بی مزه ست و اصلا باعث پیشرفتشون نمیشه . . .

رفیق سه‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:46 ب.ظ

با سلام و خسته نباشید به عبدالرحمن جان
من به نوبه ی خودم این موفقیتو به داداش فزاع و احمد جان تبریک عرض میکنم چون از اول معلوم بود این دو هنرمند واقعا میخوان چیکار کنند نه مثل بقیه دوستان که تلاشی برای یادگیری نمیکنند
وقتی این خبرو دیدم جا خوردم و با دانلود این دموها قدرت این تنظیم کننده رو به گوش شنیدم
با ارزوی موفقیت تک تک همشهریان

نا رفیق پنج‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:59 ب.ظ

با سلام و خسته نباشی به این دو هنرمند محبوب شهر
واقعا کارای قشنگی رو شنیدیم از فزاع جان
امیدوارم شما دو هنرمند عزیز رو در عرصه های بزرگ کشوری مشاهده کنیم
بی صبرانه منتظر اهنگ های شما هستیم

hamood 69 جمعه 5 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 03:59 ق.ظ

سلام و خسته نباشید خدمت عبدالرحمن عزیز
منم به نوبه ی خودم به فزاع عزیز تبریک میگم .
فزاع جان خیلی آدم زحمت کش و با استعدادیه و انشاالله که بتونه با اعتماد به نفس کارشو ادامه بده
احمد جان هم که پسر عموی عزیزمه و استعداد و قدرت صدای خییلی خوبی داره .
شخصا تحریر های احمد جان رو خییلی دوست دارم و براش آرزوی موفقیت میکنم و مطمینم که خییلی زود میتونه خودشو تو عرصه ی موسیقی به هرمزگان و ایران معرفی کنه
بازم تبریک میگم و منتظر کار فوق العادشون هستم .

هنر دوست جمعه 5 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:55 ب.ظ

من که یه جورایی از این کارا سر در میارم واقعا میدونم چه شاهکاریه
اگه این کارا رو به یه تنظیم کننده نشون بدین باور نمیکنه که کار اول یه تنظیم کننده باشه
واقعا افتخار میکنم به این هنرمندان که تو خطه نخل و قلم زندگی میکنند

جوان جمعه 5 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:00 ب.ظ

عالی عالی عالی بسیار عالی
تبریک میگم به این دو عزیز هنرمند شهر رویدر
منتظر کارای بعدیتون هستم

شاب اسامة شنبه 6 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:42 ب.ظ

خیلی عالی بو د فزاع موفق باشد

فاضلی شنبه 6 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:34 ب.ظ

به این دو هنر مند رویدری تبریک می گم

پوریا دوشنبه 8 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 02:34 ب.ظ

لایـــــــــــــــــــــک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد