سرزمین نخل و قلم

اینجا مردمانش عاشق بارانند

سرزمین نخل و قلم

اینجا مردمانش عاشق بارانند

نعیم درادورا سرگروه فیزیک استان شد...

خبرفوری:طی حکمی از طرف جناب آقای رنجبر، معاونت محترم آموزش متوسطه استان هرمزگان،آقای نعیم درادورا به عنوان سرگروه فیزیک استان منصوب شد.

رویدرنیوز این افتخار رابه استادنعیم داردورا ، خانواده محترمشان و جامعه فرهنگی رویدر تبریک می گوید.

نظرات 15 + ارسال نظر
یه نفری دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 04:56 ب.ظ

ایشون افتخار شهر مون هستن

احمد درخشنده دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 06:10 ب.ظ

انتخاب آقای درادورا را خدمت ایشون تبریک عرض می کنم.

hassan.sh دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 07:19 ب.ظ

منم به ایشون تبریک میگم
و افتخار شاگردی ایشون رو داشتم
تدریسشون واقعا عالیه

سعید دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:02 ب.ظ

بنده هم از شنیدن این خبر خیلی خوشحال شدم وبرای بنده و تمامی مردم رویدر باعث افتخار ه برای ایشان ارزوی موفقیت دارم و اومیدوارم نخبه های دیگر نیز به جمع ایشان اضافه شود

علی دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:06 ب.ظ

انتخابی کاملا به جا و درست...

فرزند جنوب دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:52 ب.ظ

دمت گرم آقای درادورا گل کاشتی.امیدوارم در تمام مراحل زندگیت موفق و سرفراز باشی

درنا سه‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 07:32 ق.ظ

سلام. تبریک میگم آقای درادورا با عث افتخار ما رویدری ها هستی. و تمام جوانانی تلاش می کنند در این راه موفقیت.

دوستان شما سه‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:20 ق.ظ

افتخار دیگر برای شهر رویدر و گروه امید رویدر/ تبریک میگم خدمت این دوست غزیز وخانواده محترمشان

amin سه‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:03 ق.ظ

این افتخار رو به همه رویدریا تبریک میگم
خدا رو شکر رویدر جوانان بسیار خوبی داره و انشالله در آینده نزدیک آقای درایش هم سرگروه ریاضی و دکتر جهانبانی هم سرگروه شیمی استان بشن
از شما هم تشکر میکنم

parsa سه‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:30 ب.ظ

تبریک میگم . . . افتخار شاگردیشو نداشتم اما سه سال شاگرد پدر بزرگوارشون بودم از همین جا ازشون تشکر میکنم بهترین معلم دوران تحصیلیم بوده . . .

محمد سه‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 03:28 ب.ظ

بسیار جای خرسندی است
استاد درایش سه سال متوالی سرگروه ریاضی استان هستند
دکتر جهانبانی تغییر مقطع خواهد داد و به دانشگاه فرهنگیان می رود

علی سه‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 05:48 ب.ظ

افنخاری بزرگ وشایسته برای رویدر ؛تبریک میگم آقای درادورا (از راه دور)

ز سه‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:23 ب.ظ

ایشون وپدر بزرگوارشان افتخار وحقیقتا استاد بدون چون وچرا هستند.

خالو سه‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:28 ب.ظ

لایقش هستی استاد

سوم ریاضی شنبه 6 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:46 ب.ظ

واقعا جای تحسینه. به خودم افتخار میکنم که امسال برای سومین سال دوباره شاگرد آقای درادورا شدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد