سرزمین نخل و قلم

اینجا مردمانش عاشق بارانند

سرزمین نخل و قلم

اینجا مردمانش عاشق بارانند

پایان کار یک وبلاگ نویس ...

با سلام خدمت شما بازدیدکنندگان این وبلاگ. من پس از دو سال فعالیت در این وبلاگ می خواهم امروز مطلب آخر خود را بنویسم. با توجه به شروع ماه مهر و بازگشایی مدارس و تحصیل من در دبیرستان بستک دیگر نمی توانم در این وبلاگ مطلب بگذارم. و از همه شما به خاطر گذاشتن وقت برای بازدید از این وبلاگ تشکر و قدردانی می کنم و عذرخواهی می کنم که نمی توانم دیگر این وبلاگ را آپ کنم.( رویدرما)

رویدرنیوز از زحمات دوساله آقای علی جمالی در عرصه وبلاگ نویسی تشکر و آرزوی موفقیت می کند برای این جوان آینده دار رویدر.( رویدرنیوز)

نظرات 2 + ارسال نظر
جعفری دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 07:59 ب.ظ

موفق باشی علی اقای جمالی امید که فردی مفید برای جامعه باشی

درنا سه‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 07:33 ق.ظ

سلام. امیدوارم که تو درس هات موفق باشی.فرصت داری بعدا عزیزم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد