سرزمین نخل و قلم

اینجا مردمانش عاشق بارانند

سرزمین نخل و قلم

اینجا مردمانش عاشق بارانند

فرصت مساوی تبلیغات ...

فرصت مساوی تبلیغات...

فرصت برای کسانی که ،اعتقاد دارند تبلیغات سرمایه است...

کسانی که تمایل دارند حامی  جنگ شادی باشند، می توانند با روابط عمومی شهرداری تماس بگیرند.
تماس:3282115

نظرات 3 + ارسال نظر
مدیر فروشگاه شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:14 ب.ظ

تشکر می کنم از کسانی که این جشن شادی را ترتیب دادند.
فروشگاهی که بخواهد یک شب کامل، تبلیغات داشته باشد چقدر باید پرداخت کند.

با آقای علیزاده تماس بگیرید.

دهنوی شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:17 ب.ظ

اگه پول داشتم همین طور به جشن کمک می کردم .
امام رضا میگه: بعد از انجام دادن اعمال واجب، دومین وظیفه مسلمان شاد کردن مردم است.

درنا یکشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:52 ق.ظ

سلام . عزیزان واقعاً من به این نکته توجه کردم واقعاً سرمایه می تونه باشه تبلیغات چون جای که من کار میکنم هیچ نبود حالا که بگم نه تعریف نسبت به قبل خیلی پیشرفت کرده و خوشحالم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد