سرزمین نخل و قلم

اینجا مردمانش عاشق بارانند

سرزمین نخل و قلم

اینجا مردمانش عاشق بارانند

پاسخ به دو سوال؟

سوال اول:سلام : قراره جنگ شادی برگزار شه؟

بله درسته. تا آنجای که ما اطلاع داریم شهرداری برای تغییر جو اندوهی که بر جامعه حاکم شده( به دلیل مرگ و میر ) تصمیم داره به همت جوانان، جنگ شادی با هنرنمایی ، هنرمندانی از استان های هرمزگان و فارس شهریور ماه در بازارچه شهرداری برگزار کنه.

تاریخ جشن شادی دقیقا معلوم نیست! اما دو روایت است:13 الی 14  یا 20 الی 21 شهریور...

در این جشن از بازنشستگانی که تجلیل نشده اند تجلیل خواهد شد.( از طرف ادارات خودشان)

آمار مرگ و میر در 5 ماه اول سال92:

22 نفر فوتی: 6 نفز زن- 11 نفر از 55 سال به پایین- 5 نفر از 55 به بالا ( با تشکر از احمدواردانی رجب)

سوال دوم: دوره های هلال احمر کی برگزار می شود؟

دیروز آقایان شیخی و علیزاده با مسوول هلال احمر شهرستان خمیر ،جلسه ی داشتند که قرار شده به دلیل امار بالای ثبت نام (300 نفر) ازپرستاران رویدری در این دوره  برای همکاری استفاده بشه و آقای دردری مسوول اورژانس بندرعباس در حال تشکیل تیمی از پرستاران برای همکاری با هلال احمر خمیر هستند. ان شاالله بعد از برنامه ریزی کلاس ها اطلاعات تکمیلی را اطلاع رسانی خواهیم کرد.


نظرات 17 + ارسال نظر
مسعود سه‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:39 ق.ظ

خیر ببینه شهردار.نیاز شدید به خنده داریم.

مهتاب سه‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:02 ب.ظ

خدا کنه جنگ شادی و همچنین کلاسهای حلال احمر نیمه دوم شهریور نباشه چون بیشتر مردم مسافرت هستند و به باز گشایی مدارس نزدیکه خیلی ها از این برنامه ها بی بهره میشوند.

آفتاب سه‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:13 ب.ظ

خداکنه نیمه اول شهریور نباشه چون جایی دیگه کلاس داریم

2012 سه‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:28 ب.ظ

خدا کنه جنگ شلدی در نیمه ی اول شهریور باشه در این صورت ما نمی تونیم بیایم
خدا کنه خواهش میکنم

درنا سه‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:25 ب.ظ

دلم گرفت خیلی دلم گرفتکه جای خیلی کنار ما نیست همه به رحمتی الهی پیوستند.

... سه‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:14 ب.ظ

کاشکی تمدید میکردن ثبت نام کلاس های هلال احمر..نمیشه؟

ان شالله دوره های بعدی

من سه‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:53 ب.ظ

نمی شه نیمه اول شهریور جنگ شادی برگزار شه ؟
خواهشششششش میکنم

نگین چهارشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:08 ق.ظ

جشن شادی خیلی خوبه روی همه مون تاثیر داره از اقای شهردار باید تشکر کرد که اینقدر به فکر ما هستند. من دیگه از کلاس هلال احمر ناامید شده بودم فکر کردم سر کاری بود .
ولی فکر کنم توی اون موقع هم ما وهم اکثر مردم مسافرت هستند اگه وقتش یه موقع دیگه بود صد برابر بهتر بود

********* چهارشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:11 ق.ظ

ببخشید اینجا منظور از مرگ و میر چیه؟

علی چهارشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:26 ق.ظ

من اونقدر به خنده نیاز دارم که میترسم اگه بخندم یه 5-6 نفری بیفتین تو گلوم!!!!!!!!!

همشهری چهارشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:03 ق.ظ

ازشهرداری محترم میخواهیم جنگ شادی نیمه ی اول شهریور برگزار بشه چون دیگه خیلی از همشهریان به هردلیلی نیستند با تشکر

یه اشنا پنج‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:29 ق.ظ

از شهردار عزیزمون خیلی خیلی تشکر میکنم امید وارم که جنگ شادی در نمیه ی اول شهریور باشه در این صورت من اینجا نیستم

ناشناس جمعه 1 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 08:12 ق.ظ

خدا کنه نیمه دوم باشه.نیمه اول نباشه.خواهش میکنم از شهردار که جشنو نیمه دوم برگزار کنن.در غیر این صورت ما نیستیم

فاطمه شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 06:38 ب.ظ

از شهردار عزیزمون خواهش میکنم جنگ شادی رو در نیمه ی اول اول برگزار کنن
خواهششششششش میکنم
خواهششششش......

### یکشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 04:50 ب.ظ

مررررررررسی جنگ شادی.مرررررررررررسی اقای شهردار.نیمه اووووول خوااااااهشششششش

سپید یکشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 08:33 ب.ظ

اگه بزارین نیمه دوم ممنون میشم،شهرداری نوکرتیم

سپید یکشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 08:41 ب.ظ

اگه بزارین نیمه دوم ممنون میشم،شهرداری نوکرتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد