سرزمین نخل و قلم

اینجا مردمانش عاشق بارانند

سرزمین نخل و قلم

اینجا مردمانش عاشق بارانند

دانش آموزی برتر، از دبیرستانی برتر...


کلیک کنید...


دبیرستان نمونه دولتی آیت الله خامنه ای یکی از دبیرستان های برتر استان ، که امسال دو نفر ازدانش آموزانش ،موفق به کسب رتبه دو رقمی و شش نفر  رتبه 3 رقمی در کنکور سراسری 92 می باشد  که آقای سالخورده نیز یکی دانش اموز برتر سال سوم  این دبیرستان مطرح است .

برای آقای سالخورده آرزوی موفقیت می کنیم.( رویدرنیوز)

دکتر محمدبافتی نیز یکی از فارغ التحصیلان این مدرسه بوده .


نظرات 7 + ارسال نظر
نوشته های من دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:20 ب.ظ http://ROYDARMAN.MIHANBLOG.COM

به آقای سالخورده تبریک میگم امیدوارم شاهد افتخار آفرینی ایشان در آزمون سراسری باشیم

با خیال سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:40 ق.ظ

اقای محمد سالخورده از دوستای نزدیکم هستن براش ارزوی موفقیت می کنم .انشاالله تو تمام مراحل زندگیش با بهترین معدل قبول بشه

بی خیال سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:01 ق.ظ

می خوام اولین نفری باشم که به ایشون تبریک گفته باشم.

درنا سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:13 ق.ظ

سلام. قبل از هرچیز تشکر می کنم از این جوان موفق و براش آرزوی موفقیت دارم. و امیدوارم که تمام جوانان ما به مقام بالا تر دست پیدا کنند باعث افتخار ما رویدری است.مرسی عبدالرحمن نیوز ما را از خبر خوب شهرمان با خبر می کنی.

دنیا سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:42 ب.ظ

ان شالله ایشان دکتر 93 هستند...
آقایان جمالی ، عزیزی ، عارف درایش ، دکتر بافتی و ...
ایشان را برای دکترا حمایت و راهنمایی کنید اقای سالخورده سرمایه ما در سال آینده هستند...

محمد جواد سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:44 ب.ظ

بله ایشان می توانند سال دیگر برایمان دکترا بیارند از این استعداد حمایت حمایت حمایت کنید.ممنون

علی دهنو شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:05 ق.ظ

سلام من واقعا از موفقیت اقای سالخورده خوش حالم و برایش ارزوی موفقیت دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد