سرزمین نخل و قلم

اینجا مردمانش عاشق بارانند

سرزمین نخل و قلم

اینجا مردمانش عاشق بارانند

عکسهای از صعود کوهنورد رویدری ...

صعود آقای عبدالمولا جعفری کوهنورد درجه یک رویدر ( عضو تیم کوهنوردی کیان بندرعباس )به آسمان کوه ، کوهی مابین زنجان و گیلان ...


صعود بعدی ایشان ،به کوه سبلان از تهران در تاریخ 27 مرداد خواهد بود...


برای آقای جعفری آرزوی موفقیت می کنیم.( رویدرنیوز)



 

 
















نظرات 10 + ارسال نظر
محمد سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:54 ب.ظ

ما هم برای آقای جعفری آرزوی موفقیت می کنیم
ان شالله دیگر کوهنوردان رویدری دست از آشنه و فخردین بر دارند و صعود های بزرگ تر را تجربه کنند.

من سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:49 ب.ظ

ایول مولا

محمد سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:44 ب.ظ

تبریک میگم به آقای جعفری و به امید موفقیت های بیشتر و صعودهای بالا تر
فقط می خوام بدونم این کوه نوردیه یا کوه پیمایی؟

طه سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:56 ب.ظ

خسته نباشید میگم
از جعفر زاهدی کوهنورد برجسته بنابی ساکن بندرعباس هم بنویس

بی خیال چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:03 ق.ظ

خوشحال شدم ....یبرای ایشان آرزوی موفقیت بیشتر را دارم/

. چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:20 ق.ظ

سبلان که خواهرم خیلی وقت پیش رفته بود همراه گروه کوهنوردی
فک کنم اسم گروه کوهنوردی هم مرجان هرمزگان بود

جمال چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:34 ق.ظ

احسنت بر مولا خوشم اومد حسودیم هم شد اینجا باید اطراف قلعه رودخان باشه جای باصفائیه.همشهریان یک بار هم که شده تجربه کنند

محمد از قشم چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:41 ب.ظ

با ارزوی موفقیت برای اقای جعفری.............واقعا خیلی خیلی خوشحال شدم یکی از بهترین خبرهاتون بود مرسی.

.... شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:44 ق.ظ

ایول عمو جون خودم
ایشالله موفق باشه
الکی که نیس عموی منه

دایی یکشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:02 ب.ظ

دایی جان بهت افتخار میکنم همیشه سالم وتندرست باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد