سرزمین نخل و قلم

اینجا مردمانش عاشق بارانند

سرزمین نخل و قلم

اینجا مردمانش عاشق بارانند

سیزدهمین مصاحبه رویدر نیوز


منصور دده
متولد1372

دیپلم برق صنعتی

بازیکن شهرداری نوین بندر عباس


 



   من از کودکی علاقه ی زیادی به ورزش داشتم ،تابستونها  عصر همیشه  در زمین کم بشکار تمرین می کردم

ورزش رو جزئی از زندگیم قرار می دهم 

من سال 1389 در باشگاه خواجه عطا به مدت یک فصل بازی می  کردم

که دچار عقرب زدگی شدم مدت 6 ما ه بستری بودم ، در اینجا جا داره از همشهریان عزیزم بخصوص آقای نسیم صالحی

تشکر کنم که در آن مدت بنده  را تنها نگزاشتند

بعداز رفع بیماری تمرینات مداوم شروع کردم در آن موقع آقای ابراهیم میری و محمد طیب پرخاری من را معرفی کردند به

شهرداری نوین بندر عباس،رفتم و تست بازی ازم گرفتند بعد از یک هفته آقای میری بهم زنگ زد و گفت تست قبول شدی

و در حال حاضر برای شهرداری نوین بازی میکنم و یکی ا آرزوم اینکه  نام شهرم  رویدر را در کل استان و کشور اگه خدا بخواد

جهانیش کنم

توصیم به جوانان شهرم این است که فوتبال رو سرگرمی ندونن فوتبال   رو با نحوه ی  صحیح ش   انجام بدن

در کارشون  با تو کل بر خدا به آن چیزی که می خوان میرسند .

و د ر آخر تشکر می کنم از خانوادم  ، دوستانم بخصوص آقای ابراهیم میری و محمد طیب پرخاری

همیشه مرا راهنمایی می کنند


نظرات 10 + ارسال نظر
بی خیال یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:40 ب.ظ

از اینکه می بینم تا این حد درجات موفقیت را با آنهمه مشکلاتی که داشته اید با پشتکار و تلاش و ایمان راسختان طی نموده اید بسیار شادمان و مسرورم و برایتان در طول مسیر زندگی آرزوی پیشرفت و توفیق دارم.

آقای جعفری عزیز بهترین خبری بود که آرزویش داشتم ببینم و بشنوم .(موفقیت فردی مانند ایشان)..بی نهایت از شما متشکرم

بیست یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:47 ب.ظ

امیدوارم این برادرمون همیشه موفق باشه

مشتری همیشگی یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:32 ب.ظ

انشالله درکارشان موفق باشند بنده حقیر از ایشان خواهش میکنم بصورت جدی بازیشان ادامه دهند تا به موفقیت بالاتری برسند

شورای اسلامی دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:36 ق.ظ

احسنت بر این اراده و پشتکار

فرهنگی رویدر دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:57 ق.ظ

من هم به نوبه خود برای منصور عزیز آرزوی موفقیت وسربلندی دارم انشااله همیشه سالم وتندرست باشند.

حاجی دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:30 ق.ظ

فقط می تونم بگم ایــــــــــــول

کهورستان نیوز دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 05:07 ب.ظ http://kahoorestannews.blogfa.com/

سربلند و پیروز باشید

ستاره کهورستان دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:30 ب.ظ

همشهری عزیز نشاالله موفق باشی

منصور دده دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:51 ب.ظ

منم با کمال وجود سعی خودمو میکنم

علی جمعه 28 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:19 ق.ظ

بنده هم با نظر آقا یا خانم بیخیال صد در صدویک درصد موافق هستم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد