سرزمین نخل و قلم

اینجا مردمانش عاشق بارانند

سرزمین نخل و قلم

اینجا مردمانش عاشق بارانند

مصاحبه با عزیز علی نیا کاندیدای انتخابات شورای اسلامی شهر رویدر


 

انعکاس تبلیغ متفاوت این کاندیدا در سایت تحلیلی خبری جنوب ایران


        ازبرایت رویدر زیبای من                     می تپد دل از درون سینه ها   

      

تیتر برنامه ها :

1-تلاش برای تدوین برنامه ی جامع وکامل که دربرگیرنده ی همه ی طرح های  عمرانی ، فرهنگی ، اجتماعی ، اقتصادی  و.... باشد .به منظور توسعه ی همه جانبه  وپایدار رویدر توسط اساتیددانشگاه ها وکارشناسان کشوری

2-تشکیل بانک اطلاعات جامع از مشکلات اجتماعی ، فرهنگی و اقتصادی رویدر همراه با راهکارها

3-تحلیل ونقد امروز – ارائه ی تصویر فردای رویدر_ترسیم نقشه راه با تمام جزئیات به وسیله ی تیمی از نخبه گان جهت کمک به تدوین چشم انداز 10 ساله ی رویدر

4--تشکیل مجلس محلی متشکل از نمایندگان اقشار مختلف مردم اعم از کشاورزان ، کارگران ، معلمان ،دانشجویان ، دانش آموزان ،بانوان  ورزشکاران ، رانندگان ، بازاریان و .....به منظور مشارکت بیشتر ونزدیکتر مردم درامر تصمیم گیری وهمچنین تا شورای اسلامی رویدر صدای مردم را رساتر وبهتر بشنود

 

5- جلسه ی سالانه تحت عنوان( شورای شیشه ای)  پس از پایان هر سال فعالیت شورا به منظور شفاف سازی عملکرد سالانه شورای اسلامی -

6- رویکرد کلی برنامه های من آموزش مردم در همه ی زمینه ها  اعم از کشاورزی ، حقوق شهروندی ،محیط زیست ،آموزش وپرورش ،امورات فرهنگی ودینی  وغیره می باشد زیرا معتقدم رویدر به شدت در این زمینه رنج می برد وشاید سالانه بر اثر عدم آموزش در زمینه های مختلف  میلیاردها تومان به صورت پنهان  از سرمایه های ملی هدر می رود به نظر من بسیاری از کارهای فرهنگی وجود دارد که سال هاست بر زمین مانده ومتولی ندارد وتوجه به آن می تواند بستری مناسب برای رشد وتوسعه ی رویدر باشد باید رویکرد شورای آینده فرهنگی –عمرانی باشد توجه به یکی وغفلت از دیگری مشکلاتی را که امروز با آن دست به گریبان هستیم برای جامعه ایجاد خواهد کرد  . رویدر پتانسیل های زیادی برای پیشرفت دارد . نیروی انسانی زبده وتحصیل کرده بزرگترین سرمایه های ما می باشند .توجه به گردشگردی  در روستاها وشهر های کوچک از موارد جالب وجذابی است که امروز دنیا دارد به آن توجه می کند وارز آوری فراوانی برای کشورها دارد که خوشبختانه ما ازاین موهبت الهی بی نصیب نیستیم ومی توانیم در این زمینه سرمایه گذاری کنیم .صنایع دستی را می شود احیا کرد ودراین میدان که تلفیق هنر واقتصاد هست ، تاخت .درامر تربیت نیروهای کار آمد با مدرک دکترا وکار شناسی ارشد می توان برنامه ریزی کرد واستان را به نحوی تامین نمود

یکی دیگر از مواردی که توجه به آن بسیار ضروری است اطلاعات وآمار می باشد هر گونه برنامه ریزی اگر برمبنای اطلاعات وآمار صحیح نباشد ناکار آمد خواهد بود امری که به نظر من تا به حال ار آن غفلت شده  و  تشکیل کمیته اطلاعات وآمار کمک شایانی به تدوین برنامه چشم اندازرشد وتوسعه  رویدرخواهد کرد

البته بند ششم در بطن بند اولی قرار می گیرد

 

 

     بیوگرافی:                                                                                                 

 

من عزیز علی نیا فرزند عبدالرحیم در سال 1346 دررویدردریک خانواده ی کشاورز زاده شدم  پدرم درکسب روزه ی حلال بسیار وسواس داشت اوعلاوه بر کار کشاورزی کار سخت وطاقت فرسای کار درکوره ی گچ پزی نیز انجام می داد وسنگ گچ را ازدل زمین بیرون می آورد، می پخت ومی فروخت. تا در صد خلوص حلال بودش بالا تر باشد گویا به روی زمین اعتمادی نداشت .

در سال 1354 تحصیلات ابتدایی در مدرسه  کاشفی آن روز( الفاروق ) شروع کردم سالهای اول ودوم سال های سختی بود برای یک کودک روستایی که برای اولین بار کتاب وقلم  ومعلم  می بیند  اما از سال سوم بر روی ریل درس خواندن افتادم وفهمیدم که دارم می فهمم ودرک می کنم ازآن سال به بعد تا آخرین ترم دانشگاه شاگرد اول یا دوم ویاسوم کلاس  بودم

درسال 1366در کنکور سراسری شرکت کردم رتبه ام خیلی خوب شد رتبه ی عمومی 263 ورتبه ی  اختصاصی  در همه ی دروس

زیر 2000 بود متاسفانه به علت نبودن مشاور  وعدم دقت در انتخاب رشته  به تربت معلم بسنده کردم البته ازاین کارم ناراضی نیستم واگر مرابین شغل معلمی وسایر مشاغل مختار سازند که یکی را انتخاب کنند قطعا انتخابم تغییر نخواهد کرد زیراحس می کنم که هدر نمی روم وسروکارم با انسان است وساختن انسان  .درسال 1374 درکنکور فیزیک دانشگاه بابلسر پذیرفته شدم  اما به  دلایل مالی  نتوانستم فیزیک رادنبال کنم دو سال بعد یعنی درسال1376 درکنکور شیمی  شرکت نموده وپذیرفته شدم وبادرجه ی ممتازاز مرکز آموزش عالی ضمن خدمت بندر عباس فارغ التحصیل شدم وتا الان با مدرک کارشناسی شیمی مشغول خدمت می باشم .بارها پیشسنهاد مدیریت وپست های دیگر راداشته ام اما می خواهم تا آخر کنار بچه ها در کلاس درس باشم وازاین کارم لذت می برم دوست دارم در کلاس درس ودر حال نوشتن وتعلیم دادن از این دنیا بروم زیرا کوزه باید در راه چشمه شکسته شود   فکر می کنم درکارم تا حدودی موفق بوده ام  هزاران شاگرد تا به حال دراین 26 سال تربیت کرده ام واینها سرمایه ها ی معنوی امروز  من هستند وان شاالله صدقات جاریهبرای فردا .  اکثرا از کلاس هایم یاد می کنند ومن با آن خاطرات زندگی می کنم بسیاری از سالها به عنوان معلم نمونه وتلاشگر معرفی شدم ولی قضاوت اصلی را به مردم ودانش آموزانم واگذار می کنم واز خداوند می خواهم که اخلاص را چاشنی کارم بکند که اگر کارها درراه خدا وکسب رضای او نباشد هبا منبثا خواهد بود .پیوسته یکی از دغدغه های زندگیم مسائل ومشکلات آموزش در رویدر بوده است به همین خاطر پیشنهاد تشکیل ا نجمن نخبه گان را دادم وبه اتفاق چند تن ار برادران جز موسسین این انجمن بودم این انجمن 250 نفر عضو داشت که به علت عدم حمایت مالی از سوی دستگاه های ذی ربط مجبور شد به فعالیت هایش پایان دهد . چند سال عضو نظام پیشنهادات آموزش وپرورش بودم . دردوران دانشجوی در مسابقه ی مقاله نویسی که در سطح  کشور از سوی جهاد سازندگی تحت عنوان چگونه روستای خود را بسازیم بر گزار شد اول شدم .عضویت در شورای گردشگری نیز در کارنامه دارم  .در حال حاضر عضو انجمن خیریه رویدر می باشم وهمچنین هیئت امنای مساجد رویدر . خداوند را شاکرم که توفیقم داده در همه ی فعالیت های اجتماعی به نحوی حضور داشته باشم واین را لطف خداوند بزرگ بر خود می دانم.


نظرات 11 + ارسال نظر
♥(.·°°·ناطق·°°·.)♥ چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:59 ق.ظ http://www.ababile.blogfa.com

این دوره انتخابات ، دوره درخشش افرادی مومن متخصص، مستعد و صاحب اندیشه است
درود برکاندیدای فرهیخته ای که باعزم راسخشان وارد رقابت انتخاباتی شدند و با ارئه طرح های نو برای تحول مدیریت شهری وایجاد شهری نوبنیاد و پویاتر گامی استوار برداشتند
این مهم میسر نخواهد شد جز با ائتلاف نخبگان فرهنگی ،علمی و اجتماعی که با همبستگی ، سرزمین نخل و قلم را به سمت پیشرفت همه جانبه حرکت دهند
نیاز به افرادی صاحب نظر همچون آقای علی نیا در شورای اسلامی محسوس است و قطعا ایشان یکی از منتخبین با آراء بالا خواهند بود .
به امید موفقیت

جهانبانی چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:22 ب.ظ

من افتخار شاگردی استادرا داشتم وشیمی را از ایشان اموختم با ارزوی موفقیت در شورای شهر رویدر

همکار چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:30 ب.ظ

خوش امدی شهر ما به افرادی امثال شما نیاز مند است

همسایه چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:44 ب.ظ

این مرد از دهنو آمد. این مرد با شعر امد. رای ما مردم دهنو عزیز علی نیا

جمعی از هواداران چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:18 ب.ظ

دست در دست هم رویدر خویش را با رای به علینیا کنیم آباد....

بهار12 چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:43 ب.ظ

سلام. ما به تفکر آقای علی نیاء رای می دهیم.

رویدر چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:54 ب.ظ

برنامه آقای علی نیا از همه بعتر بود./ درود برشرف این مرد

مریم چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:00 ب.ظ

آقای علی نیا نه تنها دبیر شیمی من بود بلکه استاد دین و اخلاق و تربیت بودند بهترین دبیری که درطول چند سال تحصیلم داشتم درسهای زیادی از ایشون یاد گرفتم .مطمئنم دراین زمینه هم موفق خواهند شد . حمایتت میکنیم .آرزوی بهترینها براتون دارم.

شهرک 20 چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:05 ب.ظ

خوشحالم که استادم در این انتخابات می بینم به امید انتخاب شدنت

1392 چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:17 ب.ظ

رای ما عزیز علینیا

رویدر دهنو چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:38 ب.ظ

طراحی پوستر شما جالب بود نشان از تفکر شما دارد. موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد