سرزمین نخل و قلم

اینجا مردمانش عاشق بارانند

سرزمین نخل و قلم

اینجا مردمانش عاشق بارانند

استخدامی بزرگ استانداری هرمزگان ...

                                                  استخدامی 92 کلیک کنید

استانداری هرمزگان برای تأمین نیروی انسانی مورد نیاز 17 دستگاه اجرایی استان براساس قوانین و مقررات مربوط و دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای بکارگیری افراد در دستگاه های اجرایی و از محل سهمیه استخدامی 4550/110/دم  مورخ 21/12/1390تعداد 554 نفر از افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون توانمندیهای عمومی ، تخصصی ، مصاحبه و گزینش بهصورت پیمانی به شرح زیر استخدام می نماید .


جذب نیرو برای ادارات تربیت بدنی ، ثبت احوال و... رویدر ( اطلاع رسانی کنید)

به نام خدا

آکهی استخدام پیمانی دستگاههای اجرایی استان هرمزگان

ویژه متقاضیان بومی استان هرمزگان

استانداری هرمزگان برای تأمین نیروی انسانی مورد نیاز 17 دستگاه اجرایی استان براساس قوانین و مقررات مربوط و دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای بکارگیری افراد در دستگاه های اجرایی و از محل سهمیه استخدامی 4550/110/دم  مورخ 21/12/1390تعداد 554 نفر از افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون توانمندیهای عمومی ، تخصصی ، مصاحبه و گزینش بهصورت پیمانی به شرح زیر استخدام می نماید .

شرایط عمومی استخدام

1-   داشتن تابعیت ایران

2-   انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی برای مردان

3-   عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر

4-   نداشتن سابقه محکومیت جزائی موثر

5-   دارا بودن مدرک تحصیلی دانشگاهی و یامدرک همتراز ( برای مشاغلی که مدرک همتراز در شرایط  احراز آنها پیش بینی شده است )

6-   داشتن سلامت جسمانی وروانی و توانایی برای انجام کاری که استخدام می شوند.

7-   التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

شرایط اختصاصی استخدام

داشتن حداقل سن بیست سال و حداکثر31 سال برای مقطع فوق دیپلم - 34 سال برای مقطع لیسانس- 36 سال برای مقطع  فوق لیسانس و 40 سال برای مقطع دکترا  تا آخرین روز مهلت ارسال مدارک .

تبصره : موارد ذیل به شرط ارائه تاییدیه های معتبربه حداکثر سن مقرراضافه خواهد شد:

الف ) داوطلبانی که در جبهه های نبرد حق علیه باطل ( از تاریخ 31/6/1359 لغایت 29/5/1367 ) به طور داوطلبانه خدمت نموده اند ، به میزان مدت حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشکی رزمندگان در اثر مجروحیت در جبهه های نبرد حق علیه باطل

ب ) افراد خانواده معظم شهدا، آزادگان ، مفقودالاثرها ، جانبازان از کارافتاده کلی که قادر به کارنمی باشند .

شامل : همسر ، فرزندان ، پدر ، مادر ، خواهر و برادر تامیزان 5 سال

ج ) فرزندان شهداء ، فرزندان جانبازان ( 25 درصد وبالاتر) و فرزندان آزادگانی که حداقل یک سال سابقه اسارت دارند ، از شرط حداکثر سن معاف می باشند.

د) داوطلبانی که به صورت غیر رسمی و تمام وقت در دستگاههای دولتی از تاریخ 22/11/1357 به خدمت اشتغال داشته‌اند به میزان مدت خدمت غیر رسمی آنها .

مدارک مورد نیاز :

-       تکمیل برگ درخواست شغل ( با دقت وخط خوانا تکمیل گردد)

-       تصویر آخرین مدرک تحصیلی

-       تصویر کارت ملی

-       تصویرصفحه اول شناسنامه ( در صورت داشتن توضیحات ، تصویر صفحه آخر)

-       تصویر کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی و یا معافیت دائم ( ویژه برادران ) ، تاریخ پایان خدمت یا معافیت باید قبل از تاریخ آخرین مهلت ارسال مدارک باشد.

-       رسید بانکی مبنی برپرداخت مبلغ 90000 ریال به حساب جاری 980 خزانه نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران قابل پرداخت در کلیه شعب بانک ملی ایران به عنوان حق شرکت در آزمونهای تخصصی و علمی داوطلبان استخدام ( ایثارگران 50 درصد مبلغ مذکور را می پردازند و فرزندان شاهد از پرداخت مبلغ مذکور معاف می باشند)

-       دو قطعه عکس 4×3 جدید ، تمام رخ ، پشت نویس شده.( یک قطعه عکس روی برگ ثبت نام الصاق شود)

-       مدارک دال بر ایثارگری و معلولیت ( معلولین عادی با ارائه گواهی از سازمان بهزیستی و ایثارگران حسب مورد از مراجع ذی ربط )

-       مدارک دال بربومی بودن

-       تصویر گواهی نامه معتبر در خصوص زبان انگلیسی عمومی و مهارت های عمومی فن آوری اطلاعات .

نحوه ارسال مدارک ومهلت ثبت نام :

ثبت نام به صورت الکترونیکی از ساعت 8 صبح مورخ 8/3/92 شروع و تا ساعت 22 مورخ 23/3/92 از طریق پایگاه اینترنتی استاندری هرمزگان به نشانی  www.hormozgan.ir     و سایت http://hormozgan.portaltvto.com انجام می‌گیرد . فهرست ادارات و جداول مشاغل استخدامی از سایتهای یادشده قابل دسترسی است . لازم است داوطلبان همزمان با ثبت نام الکترونیکی مدارک خواسته شده را فقط در پاکت قطع  A4  قرارداده وحداکثر تا تاریخ  23/3/1392 فقط با پست سفارشی به نشانی ادارات مربوطه به شرح زیرارسال و رسید پستی را تا آخرین مرحله استخدام نزد خود نگهدارند . ضمنا نام و نام خانوادگی داوطلب رشته شغلی و محل جغرافیایی و دستگاه مربوطه به صورت واضح و خوانا در روی پاکت درج گردد .

‹‹  فهرست ادارات برای ارسال پستی مدارک ثبت نام  ‌‍‹‹

1-   اداره کل استاندارد و  تحقیقات صنعتی به نشانی بندرعباس- بلوار امام حسین(ع) بعد از سه راه آزادگان - کارگزینی- کدپستی 7919716839

2-   اداره کل نقشه برداری به نشانی بندرعباس- کوی گلشهر جنوبی خیابان امام خمینی(ره) ابتدای خیابان والفجر(سمدو) کارگزینی- کدپستی 7916835849

3-   اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی به نشانی بندرعباس- چهارراه رسالت جنب بانک صادرات مرکزی کارگزینی- کدپستی 7919619989

4-   اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری به نشانی بندرعباس- بلوار امام خمینی(ره) سه راه فرودگاه، جنب بوستان خلیج فارس(پارک جنگلی) کارگزینی- کدپستی 7916993815

5-   اداره کل صنعت،معدن وتجارت به نشانی بندرعباس- گلشهر شمالی خیابان امام خمینی(ره) انتهای خیابان طلوع کارگزینی- کدپستی 7915848977

6-   اداره کل راه وشهرسازی به نشانی بندرعباس- بلوارامام خمینی(ره) جنب نیروی انتظامی، ساختمان شماره یک کارگزینی- کدپستی 7916793399

7-   اداره کل هواشناسی به نشانی بندرعباس- میدان خلیج فارس سه راه هوایی ،جنب بوستان قائم کارگزینی- کدپستی 7919719695

8-   اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی به نشانی بندرعباس- بلوار پاسداران  - سه راه 22بهمن کارگزینی- کدپستی 7913656839

9-   اداره کل بازرسی به نشانی بندرعباس- بلوارپاسداران نبش کوچه دلاوران 26 کارگزینی- کدپستی 7917873139

10-           اداره کل بهزیستی به نشانی بندرعباس- بلوارامام خمینی(ره) خیابان آیت ا... غفاری،جنب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان کارگزینی- کدپستی 7914964595

11-           اداره کل ثبت احوال به نشانی بندرعباس- بلوار امام حسین(ع) بعد از سه راه آزادگان - جنب بانک صادرات کارگزینی- کدپستی 7919716631

12-           اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات به نشانی بندرعباس- بلوار جمهوری اسلامی ایران جنب معاونت اداره راهنمایی و رانندگی- پارک گلها - خیابان گلها تپه نصرکارگزینی- کدپستی 7918684181

13-           استانداری هرمزگان به نشانی بندرعباس- انتهای رسالت جنوبی جنب بوستان دولت- کارگزینی- کدپستی 7916813541

14-            اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری به نشانی بندرعباس- بلوار امام خمینی(ره) سه راه فرودگاه کارگزینی- کدپستی 7915957913

15-           اداره کل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان به نشانی بندرعباس- بلوار امام خمینی . جنب امامزاده سید مظفر امور اداری - کدپستی :   7915744489 

16-            اداره کل ورزش و جوانان به نشانی بندرعباس- بلوار امام خمینی . ابتدای بلوار وحدت امور اداری - کدپستی   7916763769 

17-           اداره کل امور اقتصادی و دارایی به نشانی بندرعباس- بلوار امام خمینی . میدان انقلاب امور اداری - کدپستی   9146979357

به مدارک ناقص و یا مدارکی که پس از مهلت ثبت نام به پست تحویل و یا از هرطریق دیگری ارسال شود ترتیب اثر داده نخواهد شد و مدارک ارسالی و وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمی شود. ( ملاک تاریخ ارسال مدارک رسید پستی می باشد)

زمان ومحل توزیع کارت :

آزمون توانمندیهای عمومی و تخصصی در روز جمعه مورخ 31/3/92 برگزار خواهد شد . کارت ورود به جلسه آزمون در روزهای سه‌شنبه مورخ 28/3/92 و چهارشنبه مورخ   29/3/92 و پنج‌شنبه مورخ 30/3/92 از طریق سایت ثبت نام توزیع خواهد شد. محل برگزاری آزمون در هنگام توزیع کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید. لازم به ذکراست صدور کارت ورود به جلسه به منزله تایید مدارک ارسالی نمی باشد و مدارک داوطلبان بعد از آزمون بررسی خواهدشد .

مواد آزمون عبارتنداز:

الف ) آزمون توانمندیهای عمومی شامل :

1- معارف اسلامی ( ضریب 3) ، 2- زبان  و ادبیات فارسی و ادبیات اداری ( ضریب 2) ، 3- اطلاعات سیاسی و اجتماعی و مبانی قانونی ( ضریب 2 ) که به تعداد ( 90) سوال چهارگزینه ای طراحی ( بدون اعمال نمره منفی ) خواهد بود.

تبصره : اقلیت های دینی از پاسخگوئی به سوالات معارف اسلامی معاف می باشند و امتیاز آن در سایر موارد آزمون توزیع می شود.

ب) آزمون اختصاصی شامل سئوالات مرتبط به رشته شغلی مورد درخواست داوطلب می باشد.

ج) داشتن گواهی نامه معتبر در خصوص زبان انگلیسی عمومی در سطح متوسط( Intermediate) و مهارت های عمومی فن آوری اطلاعات از مراکز معتبر تعیین صلاحیت شده .

تذکرات :   صد در صد سهمیه استخدامی به داوطلبان بومی تعلق دارد .

تبصره : بومی شامل افرادی می شود که حداقل دارای یکی از ویژگیهای زیر باشند :

الف)محل تولد داوطلب با استان مورد تقاضا برای استخدام یکی باشند.

ب) حداقل پنج سال سنوات تحصیلی داوطلب (ابتدایی، راهنمایی دبیرستان ) به‌صورت پیوسته در استان مورد تقاضا برای استخدام طی شده باشد ( با ارائه گواهی از آموزشگاه مربوطه و تایید اداره آموزش و پرورش ناحیه یا شهرستان مورد نظر ).

ج ) همسر و فرزندان پرسنل نیروهای مسلح که استان محل تولد همسر یا پدر (شاغلین نیروهای مسلح )در استان مورد تقاضای شغل باشد و یا محل سکونت کنونی آنان (در خصوص بازنشستگان نیروهای مسلح با تایید کانون بازنشستگان ارگان مربوطه )در استان مورد تقاضای شغل باشد .

د ) فرزندان و همسران کارکنان رسمی ، پیمانی و نیروهای قراردادی که در اجرای مصوبات " کارگروه انتقال کارکنان دولت از تهران " به استان مورد تقاضا برای استخدام منتقل شده اند .

ه‍ ) آن دسته از افرادی که حداقل سه سال تمام سابقه کار تمام وقت در دستگاه های اجرایی استان مورد تقاضا برای استخدام ، با پرداخت حق بیمه داشته باشند .

تبصره : اولویت انتخاب داوطلبان با بومی شهرستان می باشد و در صورتی که داوطلب بومی شهرستان حد نصاب لازم برای قبولی را کسب نکرده باشد از داوطلبان بومی سایر شهرستانهای استان در صورت شرکت در آزمون مربوط به آن محل انتخاب می گردند .

توجه :داوطلبان موضوع این بند بایستی مدارک لازم را همراه مدارک مورد نیاز ارسال نمایند.

از کل مجوز استخدامی 30 درصد آن برای استخدام ایثارگران اختصاص دارد که 25 درصد آن از میان جانبازان ، آزادگان فاقد شغل و فرزندان و همسران شهداءو جانبازان بیست و پنج درصد (25%) و بالاتر و فرزندان و همسران آزادگان بالای یک سال اسارات تخصیص می یابد لازم به ذکر است 25درصد سهمیه ایثارگران از سوی بنیاد شهید معرفی شده و جذب خواهند شد . فرزندان معظم شاهد و جانبازان 25درصد و بالاتر و فرزندان آزادگانی که از سوی بنیاد شهید معرفی نشده اند می توانند در این آگهی ثبت نام نموده و در صورت عدم تکمیل سهمیه از باقیمانده سهمیه اختصاصی بهره مند شوند.

همچنین براساس قانون اصلاح بند (و) ماده (44) قانون برنامه پنجم توسعه ، فقط فرزندان شاهد و جانباز 25 درصد و بالاتر و آزاده بالای یک سال اسارت از شرط جنسیت برای استفاده از سهمیه استخدامی معاف و دستگاههای مشمول این قانون موظفند بدون الزام به رعایت شرایط سنی ، تحصیلی ، معدل و آزمون و با احراز شرایط عمومی گزینش با هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران و از ابتدا آنان را به صورت رسمی قطعی استخدام نمایند.

مابقی مشمولین این بند که از سوی بنیاد شهید معرفی شده اند در حد باقیمانده سهمیه 25 درصد ، در آزمون استخدامی شرکت نموده و در رقابت با سایر افراد واجد شرایط این بند به ترتیب بالاترین نمره انتخاب خواهند شد .

پنج درصد (5%) سهمیه استخدامی را نیز به رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها و همسر و فرزندان آنان و فرزندان جانبازان زیر بیست و پنج درصد (25%) و آزادگان زیر سه سال اسارت و خواهران و برادران شهدا اختصاص دهند. مشمولین این بند براساس آگهی استخدامی در آزمون شرکت نموده و در بین خود به رقابت خواهند پرداخت .انتخاب ایثارگران در حد سهمیه تعیین شده به ترتیب نمره کسب شده ازبین ایثارگران واجد شرایط که در زمان مقرر ثبت نام نموده اند انجام خواهد شد .

1/2- استخدام مازاد بر 30 درصد ایثارگران از طریق رقابت با سایر داوطلبان واجد شرایط صورت خواهد گرفت .

2/2- ایثارگرانی که از بنیاد شهید و امور ایثارگران کارت شناسایی دارند و افراد وابسته به آنان در صورت ارائه تصویر، نیازی به اخذ و ارائه گواهی از بنیاد مذکور ندارند.

3/2- در گواهی خانواده جانبازان می بایست جمله (عضو خانواده جانباز از کار افتاده کلی غیر قادر به کار قید گردد) در غیر اینصورت این افراد نمی توانند از مزایا مربوطه بهره مند گردند .

4/2- ایثارگران شامل رزمندگان با حداقل 6 ماه سابقه حضور داوطلبانه در جبهه های جنگ تحمیلی و نیز فرزندان و همسر آنان و فرزندان جانبازان زیر 25درصد و آزادگان زیر یکسال اسارت و خواهران و برادران شهدا می باشد که در صورت دارابودن شرایط مندرج در آگهی ، با رعایت قوانین مربوط از اولویت قانونی برخوردار خواهند بود .

3- معلولین عادی بشرط کسب حد نصاب نمره لازم و دارابودن شرایط مندرج در آگهی به ترتیب نمره مکتسبه از3/سه درصد سهمیه قانونی مربوطه برخوردار خواهند بود .

4- انتخاب دوطلبان استخدام برای انجام مصاحبه تخصصی حداکثر به میزان 3 برابر ظرفیت مورد نیاز از میان افرادی که حد نصاب نمره آزمون عمومی (60 درصد نمره آزمون )را کسب کرده اند ، به ترتیب بالاترین نمرات آزمون تخصصی انجام خواهد شد .            5- کسب حد نصاب نمره لازم در آزمون توانمندیهای عمومی صرفاً به منزله تایید صلاحیت عمومی و تصحیح اوراق امتحان بوده و

 هیچگونه حق استخدامی ایجاد نمی کند و انتخاب داوطلبان براساس نمرات آزمون تخصصی و با رعایت اولویت های مقرر صورت

 می‌پذیرد .

6- افرادی که حد نصاب 60% آزمون (توانمدیهای عمومی ) را کسب نموده اند و پس از اعمال نمرات تخصصی به عنوان پذیرفته شده اولیه معرفی شده اند ، باید حداکثر ظرف مدت سه ماه از زمان اعلام نتیجه آزمون ، گواهی نامه معتبر در خصوص زبان انگلیسی عمومی و مهارت های عمومی فن آوری اطلاعات را ارایه نماید . در صورت عدم ارایه مدارک مذکور در مدت تعیین شده افراد ذخیره جایگزین خواهد شد .در مواردی که استخدام و جذب بعد از آزمون اولیه منوط به انجام مصاحبه تخصصی و آزمون عملی باشد پس از ارایه گواهی نامه مذکور و حداکثر ظرف مدت سه ماه از زمان اعلام نتیجه اولیه مصاحبه تخصصی یا آزمون عملی به عمل می آید.

1/6- کسانی که فاقد گواهی نامه های مذکور می باشند و یا گواهی نامه آنان از مراکز تعیین صلاحیت شده نمی باشد موظفند در یکی از مراکز تعیین صلاحیت شده که در بخش (( اعتبار سنجی موسسات آزموشی )) با عنوان ((موسسات تعیین صلاحیت شده )) سایت مرکز آزموش مدیرت دولتی با آدرس www.smtc.ac.ir  قابل مشاهده می باشد ، پس از شرکت در آزمون تعیین سطح ، گواهی نامه مذکور را ارایه نمایند.

7- کارکنان غیر رسمی ( قراردادی ) به ازای هر سال سابقه خدمت مربوط و مشابه در همان دستگاه از (2)درصد و حداکثر (20)درصد کل امتیاز در هر یک از مراحل آزمون استخدامی به صورت جداگانه برخوردارخواهند شد .

8- اولویت انتخاب داوطلبان در شرایط یکسان به ترتیب با شاغلین غیر رسمی ( نام دستگاه استخدام ، کننده)داوطلبان بومی و شاغلین غیر رسمی مناطق محروم و دور افتاده برای همان مناطق خواهد بود .

9- به مدارک ارسالی توسط دانشجویان و دارندگان مدارک تحصیلی بالاتر و پائین تر از مقاطع تحصیلی اعلام شده در شرایط احراز مشاغل مذکور در آگهی و همچنین مدارک معادل ( به استثنای دارندگان مدارک تحصیلی معادل صادره از دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور که در آزمون جامع سازمان سنجش آزمون کشور شرکت نموده و قبول شده اند و گواهی مبنی بر امکان ادامه تحصیل در مقطع بالاتر با ارزش علمی دارند) ترتیب اثر داده نخواهد شده .

10- دانشجویان ترم آخر نیمسال دوم 91-92 می‌توانند در آزمون شرکت نمایند . این دسته از داوطلبان در صورت موفقیت در آزمون  و اخذ گواهینامه فارغ‌التحصیلی حداکثر تا تاریخ 31/6/1392به عنوان داوطلب مجاز شناخته خواهند شد و پرونده آنان مورد بررسی قرار خواهد گرفت . مدارک تحصیلی فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی در صورت پذیرفته شدن در آزمون (حداکثر 2 ماه پس از اعلام نتیجه) بایستی به تایید سازمان مرکزی دانشگاه مذکور برسد .

11- مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و یا ارسال مدارک بصورت ناقص برعهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل امتحان ، مسابقه و جذب محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است ، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و در صورت صدور حکم استخدامی ، حکم مزبور لغو و بلااثر می گردد .

12 اسامی پذیرفته شدگان پس از تایید مراجع دارای صلاحیت و از طریق سامانه کارمند ایران (پورتال مردم ) و سایت استانداری هرمزگان  به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

13   - انتخاب  نهایی پذیرفته شدگان آزمون پس از طی مراحل گزینش میسر می باشد .

 

محل الصلق عکس

 

برگ درخواست شغل از ...................... ( نام دستگاه)

             در این قسمت چیزی ننویسید 

                                                                                                                                                                                                                 

 

1 ـ  نام خانوادگی :

2ـ نام :

3ـ نام پدر :

4ـ جنس : 1ـ مرد                    2ـ زن

5‌ ـ تاریخ تولد : روز          ماه          سال

6ـ محل تولد : استان :                               شهرستان :

7ـ شماره شناسنامه :

8ـ کد ملی :

9ـ محل صدور شناسنامه :

10ـ  دین :                                مذهب :

11ـ وضعیت تأهل : 1ـ متأهل                         2ـ مجرد

 

12ـ وضعیت نظام وظیفه ( ویژه آقایان ):                                    1ـ دارای کارت پایان خدمت                      2ـ دارای معافیت قانونی دائم 

 

13ـ وضعیت ایثارگری :

براساس قانون اصلاح بند (و) ماده 44 قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران

 

 

14ـ سایر موارد    1ـ معلوین عالی                  2ـ افراد بومی               3ـ شاغلین غیر رسمی مناطق محروم 

4ـ شاغلین غیر رسمی و شرکت پیمانکاری طرف قرار داد .... ( نام دستگاه اجرایی استخدام کننده)

 

15ـ آخرین مدرک تحصیلی :      فوق دیپلم             لیسانس         فوق لیسانس              دکترا

16ـ رشته تحصیلی :

گرایش تحصیلی :                                                        معدل :

17ـ دانشگاه محل تحصیل :

استان محل تحصیل :

 

18ـ تاریخ اخذ آخرین مدرک تحصیلی :          /             /         13               

 

19ـ شغل مورد درخواست : .................................. ( فقط یک شغل ) 20ـ محل جغرافیایی مورد تقاضا (فقط یک محل ) ............................................

 

 

21ـ نشانس کامل : محل سکونت : استان ................................  شهرستان ............................... خیابان .................................... کوچه ...............................

پلاک ................ کد پستی  ........................................... شماره تلفن ثابت ...........................کد شهر .................... شماره تلفن همراه .................................

 

22ـ شماره تلفن برای تماس ضروری :

 

اینجانب ...........................................................   متقاضی شرکت در آزمون استخدام پیمانی .........................   ( نام دستگاه اجرایی) متن آگهی مربوطه را با دقت و به طور کامل مطالعه و سپس تقاضای فوق را تکمیل نموده ام و مسئولیت صحت کلیه مندرجات آن را به عهده می گیرم . در صورت اثبات خلاف اظهارات اینجانب در هر مقطع زمانی (قبل و بعد از اشتغال ) هرگونه حقی را برای استخدام در آن دستگاه از خود سلب می نمایم .

 

23ـ تاریخ تنظیم فرم :                                                                                                امضاء و اثر انگشت متقاضی






 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد