سرزمین نخل و قلم

اینجا مردمانش عاشق بارانند

سرزمین نخل و قلم

اینجا مردمانش عاشق بارانند

جشن پرواز بادبادک ها ...

جشــــــن پـــــرواز بادبادکـــــــها


زمان برگزاری: جمعه همین هفته

مکان: پارک بالای چروه هوخشو 

ثبت نام برای همه ی کودکان

علاقه مندان می توانند برای ثبت نام به شما ره 09175237320و09175471398 تماس حاصل فرمایند.


نظرات 5 + ارسال نظر
بی خیال چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:01 ق.ظ

کاش ما هم بچه می شدیم می تونستیم شرکت کنیم .....به یاد گذشته هااااااااااااا

با خیال چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:09 ب.ظ

سلام. اره کاش ما هم می تونسیم شرکت کنیم واقعا دلم واسه بچگی هام تنگ شده اونایی که فکر می کنند بزرگ بودن بهتر هست سخت در اشتباه هستند هیچ دوره ای مثل کوچیکی نمیشه

جوان پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:19 ق.ظ

برادر عزیزم مسئله سنی مطرح نیست بنده هم سال گذشته بادبادک خریدم وشرکت کردم ولی شا مل جایزه نشدم ولی خدایی یک احساس خوبی داشتم وامسال هم باد بادک تهیه نموده ام تا شرکت کنم وای کاش شما هم شرکت می کردید

غریبه پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:04 ب.ظ

پارسال جشن باربادکها بسیارعالی بود وازمهدکودک ریحان دهنو کمال تشکررودارم باهمکاری شوراوشهردارمحترم

دیارنخل وقلم پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:12 ب.ظ

من یه بارشرکت کردم واقعا احساس خوبی داشتم حال وهوای بچگی بادبادک رورهاکردن انگارارزوهام به پروازدرمی اومدن ازشهردارمحترم شوراشهر وخانم کمالی وخانم دردری وخانم درپرش کمال تشکررودارم بابت برگزاری این جشن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد