سرزمین نخل و قلم

اینجا مردمانش عاشق بارانند

سرزمین نخل و قلم

اینجا مردمانش عاشق بارانند

گرمترین نقطه هرمزگان...

کوره مجتمع فولاد هرمزگان بیش از 1100 درجه دما دارد تا بتواند مواد معدنی را ذوب کرده و از آنها شمش تولید کند.(خبر:هرمز انلاین)


جای که بچه های رویدری در ان محل مشغول بکارند...



آمار:

هر روز 9 مینی بوس ،پر ازکارگر  به سوی شرکت های ( سیمان ، فولاد هرمزگان و آلومینیوم المهدی وهرمزآل ) رفت و امد می کنند .و تعدادی زیادی از این کارگر ها در این محل های گرم و خطرناک مشغول بکارند.که جای خسته نباشید دارد ...

4 مینی بوس شرکت فولادهرمزگان

3 مینی بوس شرکت سیمان

2 مینی بوس شرکت آلومینیوم المهدی و هرمزآل

نظرات 8 + ارسال نظر
محمدی شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:45 ق.ظ

خسته نباشید به این کارگران که در تابستان گرم در گرم ترین نقطه هرمزگان مشغول بکارند...
و خسته نباشید به کسانی که برای جذب این عزیزان در این شرکت های تلاش کرده اند...
همسران و بچه های این کارگران زحمت کش قدر این عزیزان را بدانید که دارند برای رفاه شما در چنین نقطه گرم کار می کنند.

همکار شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:49 ق.ظ

درود بر بچه های شرکت آلومینیوم المهدی

موسی دادی پور شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:14 ب.ظ

منم به نوبه خودم خسته نباشید عرض میکنم و خدا قوّت میگم به این عزیزان

فرشته شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:38 ب.ظ

خسته نباشید همـــــــــــــــــــــــگـــــــــــــی خــــــــــــــــــــدا قوت

رانیا یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:37 ق.ظ http://13661362.blogfa.com/

سلام.‏ خداحفظشون کنه.‏ و سالم باشن سایه شون بالا سر خانوادشون باشه.‏ موفق پیروز پایدارباشید

فواد یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:42 ق.ظ

هیچ وقت یادم نمیره ۶ سال پیش روز اولی که رفتم فولاد همه جا خاک بود ُنه کارخانه ای بود و نه شرکت الان بعد از چند سال تعداد رویدریهایی که در فولاد مشغول بکارند از شرکتهای دیگه خیلی بیشتره.حدود ۷۰٪ از این بچه ها بصورت پیمانکاری دارن اینجا کار میکنن از جمله خود من. میتونم به جرات بگم همه ما مدیون یک مرد هستیم کسی که همیشه در کمال متانت بدون منت و فخر فروشی از هر راهی که تونسته سعی کرده رویدریها ببره سرکار. آقای محمد درپرش اسطوره من و تمام کارکنان این شرکته .میدونم اون اصلا خوشش نمیاد که اسمش جایی برده بشه یا ازش قدردانی کنن ولی این یه واقعیتی بود که همیشه میخواستم جایی بگم تا دین خودم رو بهش ادا کنم.به ایشان و خانمش سرکار خانم مهندس نسرین باقری که ایشون هم همکارمونه خسته نباشید میگم و امیدوارم خداوند به ایشون سلامتی و طول عمر بده.

فولادی جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:01 ق.ظ

خسته نباشید به همکاران گلم و تشکر از آقای جعفری که به فکر فولادی ها هم هست ولی دمای کوره 1750درجه هستش .
افتخار میکنم به این بچه ها بخصوص زوج مهندس آقای درپرش و خانم باقری که اسم رویدر را در شرکت فولاد سر بلند کردند و افتخار می کنم به مهندس درپرش که برکت را به سفره چندین جوان رویدری از جمله خود من آورد .
همیشه به ایشان افتخار می کنم که مایه سر بلند رویدری ها هستند

شهرک 20 چهارشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:21 ق.ظ

خدا خیرشان بده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد