سرزمین نخل و قلم

اینجا مردمانش عاشق بارانند

سرزمین نخل و قلم

اینجا مردمانش عاشق بارانند

مسابقه بزرگ استانی ترجمه و تفسیر جزء اول قران کریم...


ابرار رویدر ( اطلاعیه های مسابقه های رمضان)

نظرات 5 + ارسال نظر
مریم چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:05 ب.ظ

سلام . ممنون از اطلاع رسانی شما

مونس پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:00 ب.ظ

بسیار عالی
کاش از الان برای کلاسهای تابستانی و اوقات فراغت هم برنامه ریزی می کردند
تا تداخل زمانی کلاس ها پیش نمیومد
مثل : قرآن - زبان - کامپیوتر - نقاشی و ....

2012 جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:21 ب.ظ

ببخشید من به اون سایت رفتم ولی هیچ جزوه ای اونجا نبود که دانلود کنم باید چیکارکنم

یه دوست جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:23 ب.ظ

منیکه چهارده سالمه نمیتونم شرکت کنم

Motahar شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:41 ب.ظ

سلام . خیلی ممنون از اطلاع رسانی شما .
منم جز 30 و29 کاملا حفظ هستم انشالله شرکت میکنم.
ولی به دلیل اینکه من راهنمایی هستم فقط جز 30 رو باید بخونم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد