سرزمین نخل و قلم

اینجا مردمانش عاشق بارانند

سرزمین نخل و قلم

اینجا مردمانش عاشق بارانند

دعوت به همکاری ...

مجله مروارید مهر ...


با عرض سلام
احتراما به استحضار می رساند مجله مروارید مهر به عنوان تنها مجله فرهنگی و اجتماعی استان هرمزگان در نظر دارد در جهت ارتقا، کیفیت مطالب خود وآگاهی بخشی به مخاطبان محترم تغییراتی در محتوا ایجاد کند.
از آنجا که ارتقاء فرهنگ جمعی و آگاهی بخشی مسئولیت مشترک تمامی دلسوزان و فعالان فرهنگی است. و این امر با یک بعد نگری تحقق نمی یابد، از جنابعالی که در عرصه فرهنگی و اجتماعی فعال می باشید دعوت می شود به خانواده بزرگ مجله مروارید مهر بپیوندید و با ارسال مطالب ما را در  تحقق مسئولیت مشترک فرهنگی مان یاری نمایید.
با مطالعه مجله مروارید مهر می توانید با محوریت مطالب این مجله آشنا شوید با این وجود برخی از محورهای مهم که طی چند سال تجربه به دست آمده به شرح ذیل تقدیم می گردد تا ذهن نویسندگان نسبت به مطالب مورد نیاز مجله شفاف گردد. بدیهی است که تعیین این محورها مانع از دریافت و چاپ سایر مطالب توسط نویسندگان نیست.
لطفا نام ودر صورت تمایل پست الکترونیکی و عنوان اجتماعی یا شغل (نظیر پژوهشگر،مترجم،مدرس دانشگاه، و. . .) خود را ذیل عنوان مطلب  ودر صورتیکه که تمایل به چاپ عکس خود درکنار اسمتان  دارید عکس خود را نیز ارسال نمایید.
چنانچه مایل به همکاری بیشتر با مجله هستید می توانید نام، منطقه و  شماره تماس خود را از طریق پست الکترونیکی ارسال نمایید. بدیهی است مشخصات شما نزد مجله محفوظ بوده و دراختیار دیگران قرار نخواهد گرفت)
لطفا در صورت امکان این موضوع را با سایر دوستان فعال در عرصه های اجتماعی در میان گذاشته و به نمایندگی از مجله مروارید مهر از آنها تقاضای همکاری نمایید. بار دیگر از مساعدت و همکاری فرهنگی جنابعالی تشکر می شود.


شما می توانید مطالب خود یا مطالب دریافتی از دوستان دیگر را در قالبهای مختلف (مقاله ، گزارش ، مصاحبه ، عکس
و . . .) حول محورهای پیشنهادی ذیل و یا موضوعات دلخواه دیگر برای مجله ارسال نمایید:

1-مطالب اجتماعی:
شامل قابلیتها، ظرفیتها و انعکاس مشکلات و آسیبهای اجتماعی ( نظیر مشکلات جوانان ،  بیکاری ، موانع ازدواج، طلاق ، افت تحصیلی ،علل ترک تحصیل  و . . . ) ، معرفی تشکلهای مردمی و فعالیتهای جمعی ، فعالین اجتماعی ، ارائه راهکار جهت حل مشکلات اجتماعی  با اولویت مسائل منطقه

2-مطالب فرهنگی :
شامل قابلیتها ، ظرفیتها و مشکلات فرهنگی ، آداب و رسوم محلی ، داستانها و افسانه های محلی ، ضرب المثل های محلی، معرفی نهادهای فرهنگی منطقه ( نظیر دانشگاهها ، مدارس علوم دینی، کتابخانه ها ، فرهنگسراها ، سینماها، موزه ها و . . .) و نقش و تاثیر آنها و . . .

3- مطالب تاریخی :
شامل تاریخ منطقه ، شخصیتهای تاریخی منطقه ، چگونگی شکل گیری شهرها و روستاهای محل اقامت ، تاریخچه بنا ها و اماکن عمومی (مدارس، مساجد، آب انبارها و سایر آثار تاریخی) ، سیر تحولات تاریخی منطقه  . . .

4- شخصیتها:
معرفی شخصیتهای فرهنگی و اجتماعی و نخبگان استان و منطقه جنوب در گذشته و حال شامل علمای دین ، محققین و نویسندگان ، چهره های علمی  ، شعرای منطقه ، هنرمندان ،  فعالین اجتماعی ، خیرین ، ورزشکاران برتر و . . .

5- مطالب علمی :
دانستنیهای پزشکی و بهداشتی ، تغذیه ، سلامت ، محیط زیست  ، روانشناسی و تربیتی و . . .

6- مطالب ادبی و هنری:
اشعار ، داستان کوتاه ، طنز ، عکس و . . .


Morvarid.mehr@gmail.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد