سرزمین نخل و قلم

اینجا مردمانش عاشق بارانند

سرزمین نخل و قلم

اینجا مردمانش عاشق بارانند

تقدیر از مادر فداکار ...

شعر از زبان پسر به مادر فداکار 

من گلی پژمرده ام در روزگار / راضیم بر این رضای کردگار

این گل پژمرده هیچ کس بو نکرد / یک ستاره بهر من سو سو نکرد

لیک مادر پای من ایستاده است / از بر من او جوانی داده است

او زمینی نیست بل افلاکی است / گر چه مانند من و تو خاکی است

مادر من هست الگو بر زنان / فاش گویم این حقیقت هر زمان

یک دهه با اشک آبم داده است / درس ایثار بی کتابم داده است

مادرم تندیس عشق و رحمتی / بر سر خوان محبت برکتی

مادرم جنت به زیر پای توست / باغ فردوس برین ماوی توست

(شعراز استاد عزیز علی نیا)
نظرات 10 + ارسال نظر
عطا دادفر پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:59 ق.ظ http://http:/hekmat2500@yahoo.com

با سلام خدمت استاد بزرگوار شعر قشنگ وجالبی بود به امید موفقیت روز افزون حضرتعالی

کوی اندیشه پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:00 ب.ظ

خیلی خیلی زیبا بوداستاد

فرهنگ پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:02 ب.ظ

خیلی زیبابودگریه ام گرفت خیلی غم انگیز بود

محمد پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:39 ب.ظ

بسیار عالی بود و هست و خواهد بود . مادرم دوستت دارم.

فرشته پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:07 ب.ظ

سلام شعر زیبا وقشنگی بووووووود واقعا جای تحسینه
(روز مادر وبه همه ی مادرا تبریکـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ میگم گرچه همیشه روزه مادره)
موفق باشید

رویدری جمعه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:56 ق.ظ

خیلی عالی بود دوستت دارم مادرم.

ok شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:26 ب.ظ

بسیار قشنگ سروده شده،با تمامی بحر عروضی سالم و بدون عیب و نقص بیان شده است بارک الله خدمت استاد علی نیا ناگفته نماند اغلب علی نیا ها ذوق شعر و شاعری را دارند الگوی این اقوام آقای مسکین(ابراهیم علی نیا)رحمه الله علیه می باشند با تشکر

hassan شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:36 ب.ظ

بسیار زیبا

مسعود یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:29 ق.ظ

بسیار عالی بود
احسنت و مرحبا به این ذوق

محمد جعفری یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:50 ب.ظ

مرحبا آقای علی نیا و درود بر مادر و پسر صبور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد