سرزمین نخل و قلم

اینجا مردمانش عاشق بارانند

سرزمین نخل و قلم

اینجا مردمانش عاشق بارانند

افتخار دیگر برای رویدر...


جناب آقای خالد فراخور انتصاب شایسته شما را به سمت رئیس امور


مشترکین اداره برق شهرستان بندرخمیر تبریک می گوییم و برای


جنابعالی آرزوی موفقیت می کنیم.( رویدرنیوز)

نظرات 14 + ارسال نظر
بیست یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:36 ب.ظ

وقتی کسایی که واقعا لیاقت پیشرفتو دارن به مراتب بالا میرسن واقعا ادم از ته دل خوشحال میشه
چون ایشون واقعا همشه همه جوره درخدمت شهرمون بودن
این انتصاب رو به ایشون و خانواده محترمشون تبریک میگم که باعث شهرمون شدن

دوست یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:26 ب.ظ

خالدجان تبریک میگم. همیشه موفق باشی

خالوحسین یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:59 ب.ظ

من هم به نوبه خودبه ایشان تبریک میگم وامیدوارم که درتمام مراحل کاری وزندگی موفق باشند

doos_ti یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:25 ب.ظ

من هم به از طرف خودم این پست را به ایشان و خانواده محترمشان تبریک عرض مینمایم

رویدرما یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:45 ب.ظ http://ruydarma.blogfa.com/

به خالد عزیز تبریک می گم و آرزوی پیشرفت روز افزون را برای ایشان دارم

جعفری دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:55 ق.ظ

آقای فراخور مبارک باشه
با آرزوی موفقیت در تمام مراحل زندگی

رهگذر دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 05:55 ق.ظ

جناب آقای خالد فراخور انتصاب شایسته شما را به سمت رئیس امور
مشترکین اداره برق شهرستان بندرخمیر تبریک می گوییم و برای
جنابعالی آرزوی موفقیت می کنیم.

محمد دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:56 ق.ظ

تبریک عرض میکنم

شهروند دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:21 ب.ظ

من هم به ایشون تبریگ میگم. امیدوارم همینطور که تا حالا ادم خاکی بودن خاکی بمونن و فریب پست ومقام نخورند و خدای نکرده رفتارشون تغییر نکنه.

فرشته دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:56 ب.ظ

تبریک عرض میکنم ایشالا که موفق باشیدبه امید موفقیت روز افزون جوانان رویدر

رویدر من دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:00 ب.ظ

مبروک مبروک

لطیفه فاضلی سه‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:10 ق.ظ

با سلام و خسته نباشید جانانه خدمت رویدر نیوز که با اخبار قشنگشون ما رو به وجد میارن.ویه سلام وتبریک هم به پسر خاله عزیزم که موفقیتی که واقعا لیاقتش رو داره روز به روز کسب خواهند کرد و ارزوی پیشرفت روز افزونش را داریم چون سزاوار بیشتر از اینهاست

شورا سه‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:26 ق.ظ

افتخاری دیگر بود برای رویدر و رویدریها.تبریک میگیم بعنوان نمایندگان مردم رویدر

همشهری سه‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:23 ب.ظ

سلام میخواستم بکم که از أقایون سیروس شمس ریس بهزیستی قشم و احمد شمس ریس مبادلات بانک ملی بندرعباس هم تشکر بشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد