سرزمین نخل و قلم

اینجا مردمانش عاشق بارانند

سرزمین نخل و قلم

اینجا مردمانش عاشق بارانند

خداحافظی یک مربی زحمت کش از فوتبال...



باسلام .بنده از نزدیک شاهد تلاشهای جنابعالی در عرصه فوتبال بوده ام ومعتقدم به سهم خود تاثیر مفید و فراوانی را در این عرصه  در شهرمون داشته اید.باکمال احترامی که به تصمیم شما قائل هستم می دانم  که این تصمیم بدون سبب نیست؟ولی باید بگویم خداحافظی  ورفتن چاره اصلاح نبوده و تغییر و نگاه و اصلاح فضا جز تلاش وممارست وپرداختن هزینه میسر نیست واکنون جهان درحال پرداخت هزینه است وهریک از ما قطره ای دراین اقیانوس بیکران هستیم.

به دلیل نااستواری بسیاری از خانواده ها شما برای بازیکنان هم پدر بوده اید وهم برادر زحمت فوتبال به دوش شما وامسال شماست واگر مقامی یا پستی نداری مطمئن باش منزلت داری.

امروز بیش از پیش برای تغیرنگاه  واصلاح به تلاش و پشتکار نیاز است واین تلاش  وتکلیف شرعی برعهده همه ماست برای تضمین آینده  ونداشتن تکلیف در پیشگاه  خداوند متعال یکایک همکاران ما در حوزه توانایی خود بایدخود رامامور و موظف بدانند

که درغیر این صورت و دست روی دست گذاردن آینده خوب را پیش روی ما ترسیم نخواهد شد.واگر دراین راه مهم مقصدی  جز کسب رضای الهی نداشته باشیم بی تردید مورد حمایت وپشتیبانی خداوند نیز خواهیم بود (من یتوکل علی الله فهو حسبه )

این برادر کوچک نه از سر تحکم ودستور که ازباب اطلاع از توانمندی شماو ادای تکلیف دینی اخلاق  حرفه ای خود این چند سطر را خطاب به برادر خوبم نوشتم.


با احترام :مربی رویدر

نظرات 6 + ارسال نظر
تیما یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:48 ق.ظ

از آرمان عزیز می خواهم دوباره برگرد به دنیای فوتبال ، ورزش رویدر به شما نیاز دارد.

SH یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:24 ب.ظ

خدا کنه آرمان برگرده بدون اون یعنی هیج

یونس یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:55 ب.ظ

اقای احمدنیا واقعا برای فوتبال به خصوص برای نوجوانان ونونهالان زحمت میکشند. در روزهایی که هیچ مربی حاضر نیست برای نوجوانان وقت بذاره اقای احمدنیا حتی در گرمای 45-50 درجه ای عصر تابستان برای بچه ها وقت میذاره واونا رو دور هم جمع میکنه خدا خیرشون بده و هر چه زودتر برگردند به فوتبال که من مطمنم ایشون بر میگردند به خاطر دلسوزی و علاقه ای که به این ورزش داره.
از طرف دیگه از همه مربیان رویدر خواهش میکنم به جای ادعاهای کاذب در خصوص فوتبال یکم برن دنبال علم فوتبال و روی نوجوانان با استعداد شهرمون اصولی وپایه ای کار کنند.
الان دیگه دوران زیر توپ زدن تموم شده باید علم فوتبال هرچی زودتر وارد رویدر بشه. نمونش اینکه وقتی یه تیم در حد دسته 2 مثل شهرداری و فولاد به رویدر میان چرا تیم های ما باید 9تا گل بخوره ونتونه حداقل یه توپ تو زمین حریف بیاره.

شهرکی دوشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 04:54 ب.ظ

منم به نوبه خودم از آرمان عزیز می خوام از این تصمیمی که گرفته صرفه نظر کنه و دوباره به فوتبال برگرده.واقعا مربی زحمت کشیه.

خالد سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:06 ق.ظ

با سلام من از آرمان میخوام که بر گرده افراد انگشت شماری هستند که بدون دریافت ژول وسودی برای رضای خدا برای فوتبال وقت میگذارند

ببر بنگال سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:11 ق.ظ

خدا کنه آرمان برگرده چون رویدر به این مربی باهوش وزرنگ نیاز داره .
بدون آرمان یعنی ... .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد