سرزمین نخل و قلم

اینجا مردمانش عاشق بارانند

سرزمین نخل و قلم

اینجا مردمانش عاشق بارانند

معرفی یک وبلاگ خوب

وبلاگ من و دفتر 

شعری زیبا در مورد رویدر سروده ،برای مشاهده روی عکس کلیک کنید



نظرات 2 + ارسال نظر
kh پنج‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1391 ساعت 04:05 ب.ظ

سلام. حق با شماست. وبلاگ بسیار زیبا و قابل تاملی دارند. متاسفانه همشهریان عزیز واقعا کم لطفی می کنند که این وبلاگ و وبلاگهای فرهنگی دیگه رو با نظراتشون حمایت نمی کنند. وبلاگ من و دفترم با اینکه مدت کوتاهی از تولدش می گذره اما کارش بسیار قابل ستایش و تامله و به نظر بنده در میان تمامی وبلاگهای شعری رویدر بهترینه و تونسته گوی سبقت رو از بقیه بگیره و موفق تر باشه. شعرهاشون اگر چه هنوز پخته نیست اما انصافا بسیار قابل تامل و تحسین هستند. بنده به عنوان یه همشهری از دوستان و همشهریان عزیز استدعا دارم که این وبلاگ و دیگر وبلاگ های شهر رویدر رو بیشتر از قبل با نظراتشون پر رونق بکنند. باشه تا ما در فضای مجازی هم مانند دیگر عرصه ها شاهد موفقیت همشهریان خودمون باشیم. برای وبلاگ من و دفترم و بقیه ی وبلاگ های شهر رویدر آرزوی موفقیت می کنم.

همشهری چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:37 ب.ظ

سلام وخسته نباشید من خیلی خوشحال شدم که برگشتین تازه امروز متوجه شدم فکر کردم رفتی دیگه تموم
خوش اومدی آرزوی موفقیت برات دارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد