سرزمین نخل و قلم

اینجا مردمانش عاشق بارانند

سرزمین نخل و قلم

اینجا مردمانش عاشق بارانند

مصاحبه رویدر نیوز با آقای محمد بافتی

مصاحبه  رویدر نیوز با آقای محمد بافتی ( دانشجوی دکترا دانشگاه علوم پزشکی )


آقای بافتی امسال توانستند با قبولی  در مقطع دکترا ،یک موج خوشحال را ،در شهر به راه بیندازند که وبلاگ نویسان امسال را سال خشو نامیدند !مجموع رویدر نیوز بر خود لازم دید تا از این جوان موفق مصاحبه به عمل آورد و سوال های از ایشان بپرسد...


خیلی سخت بود؟

نه! سخت برای کسی است که تلاش نمی کند.


چند ساعت مطالعه در روز داشتید؟

6 تا 7 ساعت


رمز موفقیت شما؟

تلاش – تلاش – تلاش


کدام پزشک الگوی شما بود و چرا؟

دکتر جعفری . چون تنها پزشک بومی هستند که مانده است برای خدمت


خانوادهتان چقدر نقش داشته اند در موفقیت شما؟

خیلی نقش داشته اند.٪


چه عواملی انگیزه شما را شارژ می کرد؟

آرزوی خودم و خانواده ام و گرفتن جوایز ویِژه جشنواره


از نشستن بر روی صندلی دکتری چه احساسی دارید؟

احساس غرور می کنم که یک رویدری بعد از سال ها غیبت ٰ، صندلیش را در دانشگاه علوم بزشکی را پس گرفته


توصیه شما به پشت کنکوری ها ؟

دوستان پشت کنکوری ایمان داشته باشید که برای تک تک تلاش های ما پاداشی هست و مطمئن باشید زحمت شما به هدر نمی رود، خودتان را دوست داشته باشید و برای خودتان تلاش کنید ...


مربی تیم بازیکن و فیلم ایرانی مورد علاقه شما؟

علی دایی – پیروزی – علی کریمی و فیلم که نگاه نمی کنم.


نظر شما در مورد رویدرنیوز؟

خیلی دوست داریم این وبلاگ و از تعطیل این چند وقت ناراحت شدم.


چقدر به شانس معتقد هستید؟

اصلا معتقد نیستم! چیزی به نام شانس وجود ندارد!


برای آینده چه برنامه ای دارید؟

ان شاالله  رسیدن به مراحل تخصصی و فوق تخصصی


از آقای بافتی پرسیدیم سخن آخرتان؟

ازخدا ، خانواده ام که حامی من بوده اند ، دوستانی که قبل از کنکور به من دکتر می گفته اند و اساتیدم تشکر می کنم.

نظرات 11 + ارسال نظر
احمد جمعه 21 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 05:53 ب.ظ

اگه کارنامش با درصدای کنکورش هم می ذاشتین جالب بود

دوست جمعه 21 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:10 ب.ظ

سلام به دوست گرامی اقای دکتر محمد بافتی امید وارم در زندگی و تحصیلات به بالاترین درجه برسی و خاری در چشم دشمننان باشی.امید وارم به فوق تخصصی برسی و اسمتان را در رسانه های جهان تنین انداز باشد به نام دانشمند بزرگوار دکتر محمد بافتی

جواد جمعه 21 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:41 ب.ظ

سلام
از بازگشت مجددتان به جامعه مجازی بسیار خوشحالم و خسته نباشید خدمت آقای بافتی که همه رویدری ها رو خوشحال کردند با موفقیتی که در این عرصه به دست آوردند و به هدفی که داشتند دست یافتند
برای شما و آقای بافتی وهمه همشهریان عزیز در تمام مراحل زندگی آرزوی موفقیت دارم
پایدار باشید

ناقد شنبه 22 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 02:20 ق.ظ

با سلام و درود فراوان و تبریک به مناسبت بازگشتتان ... امیدوارم که ثابت قدم و محکم باشین.
به آقای بافتی از صمیم قلب تبریک میگم و امیدوارم که هم ایشان و هم سایر جوانان شایسته ما در مسیر موفقیت قرار بگیرن.
باز هم از آقای جعفری بابت بازگشتشان تشکر میکنم... موفق و پیروز باشین

همشهری شنبه 22 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 03:24 ب.ظ

ازبس گفتیدچشمش زدید

یه دوست شنبه 22 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 04:41 ب.ظ

سلامخسته نباشید خیلی خوشحال شدم برگشتی به آقای بافتی هم تبرریک میگم انشالله ایشون سرمشقی باشن برای دیگر عزیزان که درسالهای دیگه امتحان میدن آمین چرا اینقدر دیر بروز رسانی میکنی

احمد درخشنده یکشنبه 23 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 05:08 ب.ظ

به آقای بافتی تبریک میگم و لرای ایشون آرزوی موفقیت می کنم.

مصطفی کهورستان یکشنبه 23 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:49 ب.ظ

سلام منم به نوبه خودم برای این جوان فداکار وپرتلاش تبریک میگویم امیدوارم در زندگی و درکارش موفق سر بلند باشد

میلاد یکشنبه 23 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:15 ب.ظ

رویدر و رویدری بار دیگر به داشتن چنین استعدادهایی به خود میبالد . تبریک به آقای بافتی و خانواده محترمشون

مشتری همیشگی دوشنبه 24 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:47 ق.ظ

سلام عبدالرحمن جان از اینکه دوباره شروع بکار کردید خیلی خوشحال شدم ما که رویدر نیستیم به امید شما اینترنت میریم انشاالله که شورا محترم آقای جمالی عزیز وشهردار محبوب نظر ولطفی برای این سایت فعال داشته باشند . وتبریک میگم به آقای دکتر محمد بافتی انشاالله موفق موئید باشند والگو برای جوانان دیگر

درداب دوشنبه 1 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:27 ق.ظ

تبریک میگم به آقای دکتر بافتی وخانواده محترم ایشون دعا میکنم که خداوند متعال ایشان را در تمامی کارهای خوب موفق کند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد