سرزمین نخل و قلم

اینجا مردمانش عاشق بارانند

سرزمین نخل و قلم

اینجا مردمانش عاشق بارانند

افتخاری دیگر بر افتخارات شهر رویدر

اولین دوره مسابقات ربوکاپ به میزبانی موسسه آموزش عالی

میثاق رفسنجان

این مسابقات باچهار بخش مسیریاب، شبیه سازی امداد، ACM و آزاد که شامل ربات های مین یاب، جنگجو، فوتبالیست، انسان نما و زیر دریایی، آتش نشان است، برگزار شد.که در بخش مسیر یاب بیش از 100تیم شرکت کننده به رقابت پرداختند که گروه( 1 + 4)مهندس زاهدی توانستند مقام اول رادر 24 ثانیه کسب کنند

این مسابقات را با حضور دانشگاه های منطقه شرق کشور برگزار شد با توجه به استقبال فراوان، از استان های خراسان، آذربایجان شرقی، تهران، سمنان، خوزستان، یزد، کرمان، اردبیل، سیستان و بلوچستان و رفسنجان تیم های قوی ثبت نام و حضور پیدا کرده اند 

رویدر نیوز به نوبه ی خود به آقای مهندس سهیل زاهدی ،خانواده ی محترم ایشان و جامعه ی فرهنگی رویدر این افتخار  تبریک عرض می نماید. 







نظرات 15 + ارسال نظر
علی درخواه یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:41 ب.ظ

سلام من یکی از دوستان شما در جزیره قشم هستم لطفا اگر می توانید تصاویر جدیدی از برم تگاره که امروزه شلوغ است در سایتتان قرار بدهید اگر میشود داخل همین بگزارید تصاویرشو لازم دارم تازه جدید باشه نه مال قبلا مال ۲روز پیش باشه اگه زحمتی نیست با تشکر از شما

قول نمی دم
گرفتم به ایمیلتون میفرستم

عکس مال این ماه
http://www.ruydarnews.blogsky.com/1391/02/05/post-372/

من یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:01 ب.ظ

ایول سهیل
تبریک تبریک

برایتان آرزوی موفقیت میکنم ما جوانان به شما افتخار میکنیم

غریبه یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:17 ب.ظ

هااااااا امو منافهمده بده که سهیل هم درسوش خوبن تبریک اگوم

دانشجو یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:50 ب.ظ

سلام آقا ی مهندس زاهدی من از طرف خودم و همه دانشجویان رویدر بهت تبریک میگم گل کاشتی

دانشجو دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:30 ق.ظ

درود بر اقای زاهدی منم به نوبه خودم به ایشون و خانواده محترمشون این افتخار بزرگ رو تبرک میگم

فرهنگ 3 دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:21 ق.ظ http:///http://ruydariha.blogfa.com/

آفرین بر مهندس زاهدی
تبریک اگوم
اینشالله دکتراتم بگرش
رباتت هم بیا تا سیل بکنم

رانیا دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:19 ب.ظ http://13661362.blogfa.com/

سلام به برادرمون آقای زاهدی تبریک میگم و دعا میکنم همیشه موفق باشن و واسه شهرمون افتخار افرین.

معلم دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:28 ب.ظ

به این میگن جوون چند بعدی تو همه رشته ها مهارت داره کامپیوتر ربات درس و دانشگاه وبلاگ آفرین آقا ی مهندس زاهدی عالی بود

عطاالله دادفر دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:03 ب.ظ

سلام بنده به نوبه خودم این مقام رابه شما وخانواده محترمتان تبریک عرض میکنم امیداورام درتمام مراحل زندگی وکار وتحصیلتان مقام خوبی رابرای شهرمان رویدر داشته باشید دردفر دفتر معاونت توسعه مدیریت منطقه آزاد قشم

عادل عبدالله درر دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:08 ب.ظ

سلام
منم به نوبه ی خودم تبریک می گم.
شنیدن این خبر باعث خوشحالیم شد.
کاش شمار تلفنشو )البته با اجازه ی خودش) تو سایت می نوشتی تا همه بهش تبریک بگن

کوثر سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:54 ب.ظ

آقای زاهدی افتخار بزرگی واسه رویدر و رویدری کسب کردی بهت تبریک میگم

یونس حسینی چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:34 ق.ظ

چه افتخار بزرگی..... امیدوارم قدر همچین مهندسان خلاق رو بدونیم...
بسیار خرسند شدم. خدا خیرتون بده اقای زاهدی.

امید چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:26 ق.ظ http://tapeshghalam.mihanblog.com

واقعا شایسته هستش که تمام افتخار آفرینان شهرمون در یه ویژه برنامه با حضور کلیه مردم و مسئولین تقدیر بشن . افرادی مثل سهیل باید بیشتر انگیزه پیدا کنن و بیشتر خودشونو در میادین کشوری و بین المللی نشون بدن

یک چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:10 ب.ظ

نگفتید از طرف دانشگاه خاصی بودن یا به صورت آزاد شرکت کردن؟

عمران درر جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:38 ب.ظ

سلام بر اغا سهیل ارزوی موفقیت بیشتر اکنم (همسایه)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد