سرزمین نخل و قلم

اینجا مردمانش عاشق بارانند

سرزمین نخل و قلم

اینجا مردمانش عاشق بارانند

روزها می گذرند و ما...

روزها می گذرند و ما در فکر های گوناگون به سر می بریم٬به کار و سرمایه و معیشت و هرچی که دلتان بخواهد فکر می کنیم و تنها چیزی که شاید کمتر به ذهنمان بیاید بزرگ ترین نعمت خدا یعنی مادر است.درحالی که این فرشته ی زمینی دقیقه به دقیقه به فرزندش می اندیشد که در چه حال است.نکند آسیبی ببیند یا آهی از دلش بلند شود.
مادر را تصور کن زمان کودکی ٬ که پا به پای ما تاتی کرده تا ما راه رفتن را بیاموزیم و کلمه به کلمه به ما حرف زدن را یاد داده تا وقت بزرگی جمله ای بگوییم و عرض اندامی کنیم.با موفقیت ما اشک شوق می ریزد و اگر خاری به پایمان برود هزار خاک را بر سرش آرزو می کند که پای فرزندم کمتر از یک قطره خون کرده.
نکند ما انسان دوپا که اشرف مخلوقاتیم بخت برگشته شویم و به این آفریده ی ناب حضرت دوست کمتر از گل بگوییم.قدر گل را بدان و قدردانش باش.به مادر بگو دوستت دارم تا اشک های شوقش بدرقه ی راهت باشد.
و این روز بهانه ایست که همه به مادرانمان بگوییم:ای بهترین روزت مبارک٬نمی توانم ذره ای از زحماتت را جبران کنم ولی از ته قلب دوستت دارم و زحماتت را ارج می نهم.
رویدر نیوز این روز فرخنده را به همه ی مادران تبریک عرض می کند.

نظرات 9 + ارسال نظر
علی - دبی شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 06:39 ق.ظ

مادر روزت مبارک

♥(.·°°·ناطق·°°·.)♥ شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:24 ق.ظ http://www.ababile.blogfa.com

بنده هم این روز را به تمامی مادران رویــدری که "مادر" را به معنای واقعی کلمه معنا میکنند تبریک عرض میکنم

غریبه شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:56 ق.ظ

امروز بهترین روز برای من است چون من سال گذشته این روز را پیش مادرم نبودم اماامسال پیش مادرم هستم وخیلی خوشحالم روز مادر رو به همه مادران تبریک میگم.

پدر شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 05:24 ب.ظ

گفتم مادر! ... گفت: جانم گفتم درد دارم! ... گفت: بجانم گفتم خسته ام! ... گفت: پریشانم گفتم گرسنه ام! ... گفت : بخور از سهمِ نانم گفتم کجا بخوابم! ... گفت: روی چشمانم " قربون همه ی مادرای عزیز خودمون روزشون مبارک الهی صد سال زنده باشن

لالایـــــــــــــــــ شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:25 ب.ظ

آدما تا وقتی کوچیکن دوست دارن برای مادرشون هدیه بخرن اما پول ندارن. وقتی بزرگتر میشن ، پول دارن اما وقت ندارن. وقتی هم که پیر میشن ، پول دارن وقت هم دارن اما . . . مادر ندارن!... به سلامتی همه مادرای دنیا.

رانیا شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:45 ب.ظ http://13661362.blogfa.com/

بارانی از عشق و نَمی هم ستاره ارزانی تویی که در تبار معصومانه‌ی نگاهت، چشمان خسته‌ی من ستاره می‌چیند. خوش‌آهنگ‌ترین نغمه‌های هستی نثار قلب خسته و صبورت. روزِ به اوج نشستنت مبارک . . .

ALI یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:13 ق.ظ http://www.our-idea@yahoo.com

فرشته مهربان من اگر بخواهم یک روز عشقم را برایت در قالب یک جمله بیاورم ... تمام جملات عاشقانه جلوی دیدگان مهربانت زانو خواهند زد .

به من بگو ... ارزش مهربانی هایت قدر چند هزار اقیانوس ست ؟

چندین هزار باران بوسه بایستی بر دستانت ببارانم ؟

این تو بودی که به من آموختی تنها راز دار دل عاشق من کیست ... تو بودی که خورشید را در چهارچوب نگاهم حبس کردی تا مبادا مسیر زندگی را برای لحظه ای محو ببینم .

مهربان مادرم ... در و دیوار های وجود علی ... همه و همه از آن توست و بر روی تک تک آن ها نامت حک شده به گونه ای که تمام هستی ام مدیون عشق جاودانه توست .

فرشته من ... می دانم گاهی اوقات علی ای نیستم که در دلش بذر مهربانی را کاشتی اما بدان ... بعد از مهربانترین تک سوار قلب من تو هستی .

تنها تو هستی که صدای دل مرا می شناسی و تمام حرفهای نگفته ام را تنها با یک نگاه درک می کنی .

مادرم بخند ... بخند که شیرینی لبخندت تمام غصه های هستی را ذوب می کند .

مادرم وصله ی جان و روح من توِیِی و هیچ کس به جز تو قادر نیست کتاب عشق را برایم ترجمه کند ... هیچ کس

فرشته ی مهربانم عاشقانه دوستت دارم

روزت مبارک

عاشق رویدر یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:12 ق.ظ

ممنون که ما را لینک کردی در بهترین سایت رویدر

احمد یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:15 ق.ظ

ای کاش اونقدر که می گفتیم قدرشونو می دونستیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد