سرزمین نخل و قلم

اینجا مردمانش عاشق بارانند

سرزمین نخل و قلم

اینجا مردمانش عاشق بارانند

استخدام شرکت الومینیوم المهدی و هرمزال بندر عباس

شرکت الومینیوم المهدی و هرمزال در نظر دارد از بین دارندگان مدارک تحصیلی  دیپلم  ، فوق دیپلم و لیسانس به تعداد

113 نفر نیرو استخدام کند       

تاریخ ثبت نام 91/2/16تا 31 /2 / 91

وب سایت www.karasa.ir

نظرات 5 + ارسال نظر
... یکشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:40 ق.ظ

خیلی ضدحالن.همش مرد مرد مرد.فقط یه زن میخواد اونم پزشکی.پززززززشکیم کجا بود؟

28 یکشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:23 ب.ظ

خوبه دیگه مرد باید بره کار کنه نه زن

مهندس فرامرز یکشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:31 ب.ظ http://www.cloob.com


بسم‌الله‌‌الرحمن‌الرحیم‌ ن‌. و القلم‌ و ما یسطرون‌
قصد ندارم که احساسات کسی را جریحه دار کنم یا به نقل مطالبم بزرگنمایی نمایم عرض نقشیست که از ما باز ماند من کوجک همه هستم وبه همه اداء احترام خاص دارم اگر در این مدت موجب رنجش خاطر کسانی شدم در اینجا از محضر مبارکشان معذرت خواهی وطلب حلالیت می کنم وامید است انشاء الله که ان بزرکواران مرا مشمول عفو ورأفت‌ قرار بدهند ( والامر الیکم‌) دربند ان نیم به دشنام یا دعا یادش بخیر که هرکه زما یاد می کنم -
بدرود

... دوشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:30 ب.ظ

یه شعر با حال براتون نوشتم آقای جعفری

نسخه جدید دوکاج
در کنار خطوط سیم پیام٬خارج از ده دو کاج روئیدند


سالیان دراز رهگذران٬آن دو را چون دو دوست میدیدند

یکی از روزهای پائیزی٬زیر رگبار و تازیانه ی باد

یکی از کاجها به خود لرزید٬خم شد و روی دیگری افتاد

گفت ای آشنا ببخش مرا٬خوب در حال من تامل کن

ریشه هایم ز خاک بیرون است٬چند روزی مرا تحمل کن

کاج همسایه گفت با نرمی٬دوستی را نمیبرم از یاد

شاید این اتفاق هم روزی٬ناگهان از برای من افتاد

مهربانی به گوش باد رسید٬باد آرام شد٬ملایم شد

کاج آسیب دیده ی ما هم٬کم کمک پا گرفت و سالم شد

میوه ی کاج ها فرو میریخت٬دانه ها ریشه میزدند آسان

ابر باران رساند و چندی بعد٬ده ما نام یافت کاجستان

شاعر:محمد جواد محبت

همشهری دوشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:50 ب.ظ

میبینم که ضعیف شده رویدر نیوز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد