سرزمین نخل و قلم

اینجا مردمانش عاشق بارانند

سرزمین نخل و قلم

اینجا مردمانش عاشق بارانند

گوشه ای از زندگی جوان نیازمند پیوند کلیه...

ما به خوشبختی نخواهیم رسید ،تا اینکه زمینه ی خوشبختی دیگران را فراهم کنیم...


ما به خوشبختی نخواهیم رسید ،تا اینکه برای خوشبختی دیگران دعا کنیم...


وعده ی ما پنج شنبه 91/2/14 مدرسه راهنمایی زینبیه ساعت 20:30 در


(جشن بزرگ نیم قرن سابقه آموزشی ونجات جان یک انسان)


لازم به ذکر است در پایان جشن صندوق انجمن خیریه رویدر آماده دریافت وجه نقدی شما مردم شریف رویدر است...


شماره حساب بانک تجارت جهت کمک نقدی به بیمار نیازمند پیوند کلیه:

شماره حساب:   ۰۰۰۹۲۴۲۵۵۱۹۰۴

شماره کارت جهت انتقال وجه : ۶۲۷۳۵۳۲۰۵۰۰۶۳۷۴۸

شماره حساب سیبا بانک ملی  ۰۲۱۵۸۰۳۸۸۶۰۰۶

شماره کارت بانک ملی:

۶۰۳۷۹۹۱۴۵۲۴۵۸۱۳۰


در ادامه مطلب....

نظرات 9 + ارسال نظر
غریبه چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:00 ق.ظ

بنظر من خیلی شب جمعه میرن تفریح بیرون تازه عروسی هم هست خیلیز های دیگه نمیان باید جشنو انقدر خوب بر گذار کننین که کسی پیش عروسی وتفریح نره امیدوارم که همه پولا فردا شب جمع بشه انشاالله.

ازامارات چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:42 ب.ظ

دلم بحالش سوخت اشکام بیرون امد بااین که نشاختم کیه فقط فهمیدم ازخونواده فقیری هستن.خداکمکش کنه .........

میتونم ببرسم ماکه خارج کشوریم جطوری میتونیم کمکش کنیم؟

شما میتوانید پول را به شماره حساب سیبای بانک ملی واریز کنید...
یا با شماره آقای حسین درجدر مسئول انجمن خیریه تماس بگیرید تا شمار ا راهنمایی کند09171680540

همشهری چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:42 ب.ظ

حاشا به غیرت کسانی که این پست رو خوندن و میتونن کمک کنند اما نمی کنند .غیرت همشهری بودنمون کجا رفته ؟ الان نزدیک دو هفته هست که دارند کمک جمع میکنند اما فقط 2 میلیون تومن ؟
اونی که نداره خوب نداره .اونی که داره و کمک کرده هم دستش درد نکنه .اما اونی که میتونه حداقل هزار تومن .بله هزار تومن هم کمک کنه و نمی کنه اون میتونه بگه من یه انسان همدرد با این شخص هستم ؟
زمانه هم زمان قدیم که همه همدل و همدرد هم بودند .
ما که اینقدر به پیشرفت ظاهر خودمون بها میدیم .میریم با هزار بدبختی و وام و قرض میریم ماشین میخریم .میریم هزار و یک چیز میخریم . اونو را واجب میدونیم .اینقدر به پیشرفت انسانیت خودمون و کمک به همنوع خودمون فکر کردیم و تلاش میکنیم ؟ کمک به همشهری خودمون رو واجب میدونیم ؟چه اشکالی داره روز شب جمعه رو تنب برکه نرویم و کباب نخوریم وپولش رو به این بنده خدا بدیم . چه عیبی داره فقط دو روز در ماه عذای ساده بخوریم و کمتر خرج کنیم در عوض همون 5 هزار تومن حاصل از این صرفه جویی رو به این بنده خدا کمک نکنیم .ای بشر ای انسان .این مریض داره میگه بزرگترین آرزوی من آب خوردنه !!!!! حالا تو که سالمی و سرحال حاضر نیستی بری از عابر بانکت هزار تومن .دوهزار تومن .اصلا هر چقدر تونستی کمک کنی.؟
حاشا به غیرت ما. حاشا.

رویدری چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:28 ب.ظ

بچه ها تو رو خدا زودتر تا جوانمون از دست نره به خدا دلتون میاد جوانی با این سن.......................................... .
تو رو خدا فقط سریع.
قدم اول از خدا بعدش خودمونیم.

ثمر چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:06 ب.ظ

سبحان الله چتونه مردم چراساکت یکجاکزکردین نشستین محمد همشهریتونه غریبه که نیست یک لحظه هم احساس نکردین برادرتونه به قول همشهری هزارتومن هم نداشتین امتحان الهی خیلی زیاده این امتحان ساده رواگه نتونیدبس بدید سختراشو چه جوری میخاین بس بدین

رانیا پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 05:51 ب.ظ http://13661362.blogfa.com/


یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُواْ أَنفِقُواْ مِمَّا رَزَقْنَاکُم مِّن قَبْلِ أَن یَأْتِیَ یَوْمٌ لاَّ بَیْعٌ فِیهِ وَلاَ خُلَّةٌ وَلاَ شَفَاعَةٌ وَالْکَافِرُونَ هُمُ الظَّالِمُونَ ‏(بقره254)

ای کسانی که ایمان آوردهاید ! ( برخی ) از آنچه بهره شما کردهایم ( در راه خدا ) صرف کنید ، پیش از آن که روزی فرا رسد که در آن نه داد و ستدی و نه دوستی و رفاقتی و نه میانجیگری و شفاعتی است ، و کافران ستمگرند ( و به خود و جامعه خود ظلم میکنند ، و نتیجه ظلم آنان در آن روز ظاهر خواهد شد ) .‏

مَّثَلُ الَّذِینَ یُنفِقُونَ أَمْوَالَهُمْ فِی سَبِیلِ اللّهِ کَمَثَلِ حَبَّةٍ أَنبَتَتْ سَبْعَ سَنَابِلَ فِی کُلِّ سُنبُلَةٍ مِّئَةُ حَبَّةٍ وَاللّهُ یُضَاعِفُ لِمَن یَشَاءُ وَاللّهُ وَاسِعٌ عَلِیمٌ ‏(بقره261)
مثل کسانی که دارائی خود را در راه خدا صرف میکنند ، همانند دانهای است که هفت خوشه برآرد و در هر خوشه صد دانه باشد ، و خداوند برای هر که بخواهد آن را چندین برابر میگرداند ، و خدا ( قدرت و نعمتش ) فراخ ( و از همه چیز ) آگاه است .‏
الَّذِینَ یُنفِقُونَ أَمْوَالَهُمْ فِی سَبِیلِ اللّهِ ثُمَّ لاَ یُتْبِعُونَ مَا أَنفَقُواُ مَنّاً وَلاَ أَذًى لَّهُمْ أَجْرُهُمْ عِندَ رَبِّهِمْ وَلاَ خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَلاَ هُمْ یَحْزَنُونَ ‏(261)
کسانی که دارائی خود را در راه خدا صرف میکنند و به دنبال آن منّتی نمیگذارند و آزاری نمیرسانند ، پاداششان نزد پروردگارشان است ( و اندازه اجرشان را کسی جز خدا نمیداند ) ، و نه ترسی بر آنان خواهد بود و نه اندوهگین خواهند شد .‏

مهندس فرامرز پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:58 ب.ظ http://www.cloob.com

بسم الله الرحمن الرحیم‌ خداى بزرگ را باید شکر گزارد و از شما عزیزان باید سپاسگزارى؛ که با این تلاش ارزنده توانسته‏اید مشکل یک همشهری رابه نحو احسن اطلاع رسانی کنیدکه این کار خودپاداشى بى‏نظیر دارد.من از یکایک شماوبلاک نویسان تشکر مى‏کنم و به همه‏ى شما درود مى‏فرستم و براى شما دعا مى‏کنم. ان‏شاءاللَّه خداى رحمان از شما راضى باشد.خداوند به شما اجر دنیا و آخرت عطا فرماید.

همشهری پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:51 ب.ظ

امیدوارم امشب پول کافی برا جراحی اقا محمد جمع بشه وعملشون با موفقیت انجام بشه و این جوان عزیز را از دست ندیم الههی امین

۱۴۷ جمعه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:01 ب.ظ

زنده باد کوه شب رویدر که استارت این کار خیر بزرگ را زد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد