سرزمین نخل و قلم

اینجا مردمانش عاشق بارانند

سرزمین نخل و قلم

اینجا مردمانش عاشق بارانند

اطلاعیه شاتل رویدر

 با سلام.با عرض پوزش از قطعی سرویس اینترنت در 24 ساعته گذشته ،به اطلاع می رساند، قطعی از سوی یک مرکز مخابراتی در بندرعباس بوده که با تلاش مسئولین امر برطرف گردید.

                                                                                                        با تشکر شاتل رویدر

نظرات 6 + ارسال نظر
شاتل جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:24 ب.ظ

سلام برادر مشکلی نداره
در سال پیش میا د
فقط خسارتش پرداخت کن
مثلا ۲روز قطع بجاش دوروز شارژ کن
با تشکر همشهرین

امین جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:38 ب.ظ

سلام
این چه وضعیه همیشه قطعه . . .
همیشه پوزش . . . .د نشد دیگه !!!!
بریم مودم بخریم بهتره که . . .

با ادب جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:52 ب.ظ

سالها برای ما زحمت کشیدی
اول باید از آقای عا دل دریا تشکر کنیم به دلیل آوردن اینترنت در رویدر
جا دره از شما و زحمات بی دریغ شرکت شما در این عرصه تشکر کنیم
آقای حسینی
من در ماه 3 ساعت اینترنت نیاز دارم با سرعت بالا
به نظر شما باید چکار کنم
اگه جواب منو بدی ممنون میشم

دانش کوچه جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:54 ب.ظ

مجبوریم باید بسازیمو بسوزیم

داداش کو بزرگه جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:59 ب.ظ

از اینکه در این سایت محبوب رویدریها
نظر دادی و پوزش خواستی خودش یه محبت است (هر کاری از دست تون بر میاد انجام دادید)
من با دل و جان عرض خواهی شما را میطلبم
و برای شما و دست در کاران شما آرزوی موفقیت میکنم

خسته نباشد

دم دهی بنام بهار 4 شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:01 ق.ظ

سلام

باید رقیب برای شما بیاد

خسته شدیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد