سرزمین نخل و قلم

اینجا مردمانش عاشق بارانند

سرزمین نخل و قلم

اینجا مردمانش عاشق بارانند

اولین PHD رویدر...

تاریخ، اولین دکترای غیرپزشکی رویدر  را به اسم آقای دکتر شهریار جهانبانی ثبت خواهد کرد ...


رویدر نیوز قبولی آقای شهریار جهانبانی در رشته دکترای تخصصی شیمی دانشگاه یزد را به ایشان ، خانواده محترمشان و جامعه فرهنگی رویدر تبریک می گوید.


تقدیم به آقای شهریار جهانبانی  ( رویدرنیوز )

همشهریان می توانندبا نوشتن متن در  نظرات این وب به ایشان تبریک بگویند...

نظرات 23 + ارسال نظر
رویدری دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 06:25 ب.ظ

ما هم بهش تبریک میگیم انشالله در انتظار پزشکی های بعدی

یونس دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:07 ب.ظ

به اقای جهانبانی تبریکمیگم ان شاالله همیشه موفق باشند. به امید دکتری بیشتر درهمه ی رشته ها

محمد دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:12 ب.ظ

تبریک میگم و به امید قبولی دیگر همشهریان

رانیا دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:42 ب.ظ http://13661362.blogfa.com/

سلام تبریک می گم به اقای جهانبانی و خانواده محترمشون و به جامعه رویدر و امیدوارم یا دعا می کنم که الگویی باشه واسه تمام جوان های رویدر. تا بازم رویدر به داشتن چنین جوانانی به خود ببالد

آموزگار دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:23 ب.ظ

من به نوبه خود به ایشان تبریک عرض می کنم .
این باعث افتخار ما وجامعه رویدر است.

خالو حسین دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:41 ب.ظ

خالوحسین هم ازطرف خودش وتمامی همشهریانش این موفقیت روتبریک میگه

مهندس فرامرز دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:52 ب.ظ http://www.cloob.com

حقیقتاً از ته دل خدا را شاکرم و با همه‌ى وجود از خداى متعال سپاسگزارى میکنم، به خاطر شما جوانهاى عزیز. به نظر من هر دلسوزى براى رویدر، هر کسب افتخار در سرنوشت رویدر ، باید از این که خدا امثال شماها را به جامعه رویدر و به ما داده، از خداى متعال تشکر کنیم. من خیلى سپاسگزار این نعمت بزرگ هستم. الحمدللَّه ما جوانهاى خوب، مؤمن، بااستعداد، آماده‌ى به کار، زنده و پرطراوت داریم؛ من به نوبت خودم تبریک کفته واز خدای منان ارزوی سلامتی موفقیت برای ایشان دارم

شورا دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:51 ب.ظ

باعث افتخار رویدریها شد

حمید سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:17 ق.ظ

با سلام
از اینکه این موفقیعت بزرگ را کسب کردی بهت تبریک میگم
در ضمن من خودم از یزد هستم اگر به کمکی نیازی داشتی در خدمت هستم

علی علی نیا سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:00 ق.ظ

اگر بخواهیم ،می توانیم.صمیمانه به ایشان تبریک می گویم،واقعا جای بسی خوشحالی است که عزیزان رویدری در مقاطع مختلف تحصیلات تکمیلی پذیرفته شوند .این نوید خوبی خواهد بود برای عزیزانی که علاقمند به تحصیل در دوره های تحصیلات تکمیلی باشند .به امید قبولی سایر عزیزان رویدری.

درخواه سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:12 ق.ظ

شهریارجان از صمیم قلب به شما ووالدین زحمتکشت تبریک می گویم .سربلند وپیروز باشید

بهادر جعفری سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:46 ق.ظ

خداوند دلت شادمان تنت پرتوان غم از وجودت دور وعمر پاکت پر برکت کند وتشکر از عبدرحمن به خاطر .........

سلیمان خورشیدی سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:53 ق.ظ

این موفقیت رابه آقای جهانبانی ومردم شریف رویدر تبریک عرض می نمایم .

کنکوری چهارشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:04 ق.ظ

واقعا خبر خیلی خوشحال کننده ای بود و فکر کنم همه از شنیدن این خبر خوشحال شدند.
آقای دکتر،هر جا که هستی موفق و پیروز باشی.
دل ما رو شاد کردی،خدا دلت رو شاد کنه

کنکوری چهارشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:00 ق.ظ

راستی کاش عکس دکتر رو هم بذارین.
فکر نکنم مشکلی داشته باشه چون قبلا توی یکی از وبلاگا عکش بود.
رویدر نیوز هم باید بذاره چون خیلیها ایشون رو ندیدن و نمیشناسن

مسعود دربه پنج‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:53 ق.ظ

دکتر عزیز تبریک خالصانه ما رو هم پذیرا باشین . شما نمونه مناسب الگوی یک جوان موفق و ساعی برای همه رویدرها هستین . به امید استمرار این گونه موفقیت ها برای جوانان رویدری

کانون پنج‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:12 ب.ظ http://http://kanoon2007.blogfa.com/

کانون فر هنگی و هنری الغدیر رویدر نیز این مو فقیت و افتخار بزرگ را خدمت آقای جهانبانی و خانواده محترمش و همشهر یان عزیز تبریک عرض می نماید

عمران جمعه 5 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:17 ب.ظ

باسلام شهریار جان کسب علم از معنو یات است و نشر آن از صدقات جاریه همه خوشحالیم خداهم ازشما خشنود باد

مقداد یگانه شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:33 ب.ظ

یرفع الله الذین امنوا منکم والذین اوتوا العلم درجات
آرزو زندگی توام با پیشرفت برایتان دارم

فرهادداد یکشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:30 ق.ظ http://www.nots.blogfa.com

با سلام
این موفقیت رو به ایشون و خونواده ی محترمشون تبریک میگم و امیدوارم تقدیری شایسته و درخور از ایشون به عمل بیاد. یادمون باشه ایشون در آغاز جوانی دارن به این درجات علمی میرسن امیدوارم اولین پروفسورای رویدر هم بشن که با تلاش و کوشش ایشون بعید نیست.

هم محله ای سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:27 ق.ظ

شهریار جان اینم یه تبریک ویژه از طرف من امیدوارم تو تمام مراحل زندگی موفق باشی افتخار میکنم بچه محلمون هستی امیدوارم این شروعی باشه برای سایر جوانان رویدری که بتونن به درجات بالای علمی برسند مطمعنم جوانان ما این استعداد را دارند امیدوارم آقای عبداله جهانبانی و سایر جوانان ما هم یکی از دکترای آینده باشن

محمد پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:30 ب.ظ

با تبریک به اقای جهانبانی و خانوادهاش البته با تشکر از مدیریت سایت جا داره که از اقای عدنان شهدادی عضو هیت علمی دانشگاه هرمزگان و قبولی سال قبل داکترای زیست دانشگاه تهران تبریک گفت(روستای گوین)۰

جعفری شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 06:43 ب.ظ

احسنت به این تلاش و پشتکار
الگوی ما دانش اموزان ید.
با آرزوی موفقیت در تمامی مراحل زندگی تون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد