سرزمین نخل و قلم

اینجا مردمانش عاشق بارانند

سرزمین نخل و قلم

اینجا مردمانش عاشق بارانند

انعکاس خواب های شما...

sms اومده  برروی گوشی رویدر نیوز با این سئوال زیبا :


فرض کنید آقای جمالی ریس شورا شهر  شب سر زده  به  خواب شما بیاید باحکم  دوماهه و

مبلغ 100 میلیون تومان ( فقط برای زیبایی شهر ) شما را به اجبار شهردار رویدر کند و قول بدهد اعضای شورا خیلی گیر ندهند در مصرف این پول!!


حالا شما شهردار با این 100 میلیون پول کجای رویدر را زیبا می کنید؟


طرح های شما بعد از بررسی بر روی صفحه اصلی قرار خواهد گرفت...



طرح اول:

به اسم رویدر پرست

طرح دیوار کشی از تنب برکه تا سی و چندپل

مطلب ارسالی :

من دوست دارم ورودی شهر از زیر تنب برکه تا سی و چند پل که نخل های زیبا بدون دیوار هستند صد تا را دو طرف خیابان با ارتفاع 1 متر دیواری نیم نیم دایره که گلدان های در ان برای کاشت گل می سازم خرج کنم تا ورودی شهر زیبا شود.

خواب سنگینی بود ولی جالب


طرح دوم :

به اسم مهندس

 طرح دیوار کشی به دور قبرستان و احدث جاده برای آن

مطلب ارسالی :


من شهردار با 100 میلیون یک دیوار دور قبرستان میکشم تا از بالا تنب برکه منظره پایین زشت نباشد و بقیه پول از کارگاه مرحوم درای از زیر تنب برکه جاده می کشم به قبرستان ...


طرح سوم :


به اسم باران

طرح بازسازی مسیر رخ

مطب ارسالی:


من عبدالحکیم بودم مسیر رخ را درست می کردم تا هر صبح به راحتی برم بالا رخ و بگویم رویدر دوست دارم...
پله از پایین تا بلا می کشیدم... دو طرفش را چراغانی می کردم ... چندتا سکو می ساختم ... آبشایی مصنوعی پای رخ درست می کردم..

طرح چهارم :

به اسم باران

طرح کاشت گل در لبه رودخانه

مطالب ارسالی

تو خواب شهردار شدن هم خیلی سخت با این این شورا های سخت گیر
من شهردار موقت بود از پشت حسینیه تا پایین دهنو مسجد عامو محسین غنی از لبه رودخانه جوی آبی می گشیدم و داخل آن گل می کاشتم و آب بصورت قطره ای می دادم و به همسایه های که عصر ها لب رودخانه می نشیند می گفتم مسئول نگهداری از آن باشند


طرح پنجم:

به اسم بیکار

من اگه جای شهردار بودم دو کار را انجام می دادم
1-
مسافت پارک بالای تنب برکه تا پل ورودی شهر را برق کشی میکردم
2-
جاده شوادان تا روی چروه از دتخل نخل را بزرگتر و اسفالت می کردم

 طرح ششم:

به اسم علی

من که جرات نمی کنم همچین خوابی ببینم اما اگه دوستان تو خوابشون یه خورده پول زیاد اوردن بد نیست پایین پارک تنب برکه که قبلا پله پله شده رو درخت بکارند . پیش خدا بد نمیشه .شهردار هم به ارزوی چندین ساله شون می رسند. اخه ایشون زحمت اون پله ها رو کشیدند.

 طرح هفتم :

به اسم بازاری

طرح راهسازی
از مسیر جاده اصلی که به کوچه عکاسی شفق منتهی میشه رو مستقیم تا آخر شهر می رفتم و سر چهار راه ها فلکه می ساختم.البته او نجوری  هزینه زیاد میشه و آقای جمالی باید چندبار به خواب من بیاد و چند صد میلیون به من بده ولی واقعا دیگه میشه شهر رویدر....

طرح هشتم :

Marinaبه اسم

حالا بزار من بگم من اگه اون مقدار پول دستم بود میرفتم نهال درخت
می خریدم وتمام تنب بالای چروه رو درخت کاری می کردم وچروه رو
تبدیل به پارک میکردم تا مردم از سرسبزی هوخشو لذت ببرن .حالا
خواب که هیچی اگه واقعا پول داشتم این کارو می کردم چون من عاشق طبیعتم البته این فقط یکی از اون کارهایی بود که میکردم

طرح نهم :

نظرات 15 + ارسال نظر
رویدرپرست یکشنبه 11 دی‌ماه سال 1390 ساعت 02:56 ب.ظ

من دوست دارم ورودی شهر از زیر تنب برکه تا سی و چند پل که نخل های زیبا بدون دیوار هستند صد تا را دو طرف خیابان با ارتفاع 1 متر دیواری نیم نیم دایره که گلدان های در ان برای کاشت گل می سازم خرج کنم تا ورودی شهر زیبا شود.
خواب سنگینی بود ولی جالب

مهندس یکشنبه 11 دی‌ماه سال 1390 ساعت 04:37 ب.ظ

من شهردار با 100 میلیون یک دیوار دور قبرستان میکشم تا از بالا تنب برکه منظره پایین زشت نباشد و بقیه پول از کارگاه مرحوم درای از زیر تنب برکه جاده می کشم به قبرستان ...

امپراطور یکشنبه 11 دی‌ماه سال 1390 ساعت 05:43 ب.ظ

من اگه میتونستم یه کارگاهی رو راه اندازی میکردم و جوانانی مثل عبدالرحمن رو استخدام میکردم تا اینقدر بیکار نباشن بیان چرت و پرت بنویسن .

همشهری یکشنبه 11 دی‌ماه سال 1390 ساعت 05:50 ب.ظ

تصاویربازی ناشنوایان استان با تیم دالتون هم بذار
ممنون

دوست دار رویدر یکشنبه 11 دی‌ماه سال 1390 ساعت 06:54 ب.ظ

من اگه شهردار بودم راه همین شهردار را ادامه می دادم.واقعا داره عالی کار می کنه.من در یکی از شهرهای کوچک استان کارگر هستم و در این شهر شهردار و مسولین شهرداری حاضر نیستند جلو مردم بلند بشوند چه برسد که مثل عبدالحکیم جعفری و علی علیزاده بیان لاستیک به دست کنند و زباله جمع کنند.
من یک بار فقط پایم به شهرداری رویدر کشیده و اونم از بس خانم بستانی و آقای علیزاده به من احترام گذاشتند و چشم پشت چشم به من گفتند فهمیدم شهرم دست آدمان دلسوز است نه خودخواه و جاه طلب.
من اگر ۱۰۰ میلیون داشتم می دادم به عبدالحکیم و می گفتم با درایت خود خرجش کن که می توانی.

دوستدار رویدر یکشنبه 11 دی‌ماه سال 1390 ساعت 07:27 ب.ظ

سلام اول تشکر می کنم بابت طرح جالبی که دادین . من چند وقته به این فکر می کنم که طرح درست کردن پارک جنگلی به شهردار بدم و بعد نرده بان کشیدن آبنمایی بالا تو بس نرسیده به شهرداری فکر کنم خیلی نیاز باشه . باز ممنون . موفق باشید

هلن یکشنبه 11 دی‌ماه سال 1390 ساعت 07:31 ب.ظ

سلام
من از ۱۰۰ میلیونی که بهم می دادن رویدر را از بنبست نجات میدادم وراه را باز میکردم ویک تونل میزدم

ایران دوشنبه 12 دی‌ماه سال 1390 ساعت 07:26 ق.ظ

تو خواب شهردار شدن هم خیلی سخت با این این شورا های سخت گیر
من شهردار موقت بود از پشت حسینیه تا پایین دهنو مسجد عامو محسین غنی از لبه رودخانه جوی آبی می گشیدم و داخل آن گل می کاشتم و آب بصورت قطره ای می دادم و به همسایه های که عصر ها لب رودخانه می نشیند می گفتم مسئول نگهداری از آن باشند

بیکار دوشنبه 12 دی‌ماه سال 1390 ساعت 07:36 ق.ظ

من اگه جای شهردار بودم دو کار را انجام می دادم
1-مسافت پارک بالای تنب برکه تا پل ورودی شهر را برق کشی میکردم
2-جاده شوادان تا روی چروه از دتخل نخل را بزرگتر و اسفالت می کردم

علی دوشنبه 12 دی‌ماه سال 1390 ساعت 07:36 ق.ظ

من که جرات نمی کنم همچین خوابی ببینم اما اگه دوستان تو خوابشون یه خورده پول زیاد اوردن بد نیست پایین پارک تنب برکه که قبلا پله پله شده رو درخت بکارند . پیش خدا بد نمیشه .شهردار هم به ارزوی چندین ساله شون می رسند. اخه ایشون زحمت اون پله ها رو کشیدند.

بازاری دوشنبه 12 دی‌ماه سال 1390 ساعت 08:35 ق.ظ

طرح راهسازی
از مسیر جاده اصلی که به کوچه عکاسی شفق منتهی میشه رو مستقیم تا آخر شهر می رفتم و سر چهار راه ها فلکه می ساختم.البته او نجوری هزینه زیاد میشه و آقای جمالی باید چندبار به خواب من بیاد و چند صد میلیون به من بده ولی واقعا دیگه میشه شهر رویدر....

marina دوشنبه 12 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:11 ب.ظ

حالا بزار من بگم من اگه اون مقدار پول دستم بود میرفتم نهال درخت
می خریدم وتمام تنب بالای چروه رو درخت کاری می کردم وچروه رو
تبدیل به پارک میکردم تا مردم از سرسبزی هوخشو لذت ببرن .حالا
خواب که هیچی اگه واقعا پول داشتم این کارو می کردم چون من عاشق طبیعتم البته این فقط یکی از اون کارهایی بود که میکردم

دانشجو دوشنبه 12 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:56 ب.ظ

من اگه اینجوری بود پارک بالای تنب برکه رو زودتر اماده سازی میکردم و بالای چروه الاچیق میساختم (البته اگه مردم تخریبش نکنن و بلایی که چندسال پیش سر سطل های زباله اوردن سرش نیارن)

همشهری دوشنبه 12 دی‌ماه سال 1390 ساعت 02:31 ب.ظ

من اگه شهردار بودم با اون پول یه پارک و فضای سبز خیلی با حال واسه بالای سر چروه هوخشو میساختم....

اسطوره سه‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:18 ق.ظ

پارک محله ای برای هریک ار محلات رویدر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد