سرزمین نخل و قلم

اینجا مردمانش عاشق بارانند

سرزمین نخل و قلم

اینجا مردمانش عاشق بارانند

تغییر زمان برگزاری آزمون استخدامی شهرداریهای هرمزگان

ایرنا: 'سیف الله ذاکری'مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری هرمزگان روز دوشنبه در جمع خبرنگاران ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: براساس برنامه ریزی های انجام شده قرار بود که آزمون استخدامی شهرداری های استان در تاریخ 25 آذرماه امسال برگزار شود.

وی افزود: اما با تغییرات صورت گرفته قرار شده که این آزمون با 21 روز تاخیر در تاریخ 16 دی ماه امسال برگزار شود.

ذاکری در خصوص علت این تاخیر گفت: بر اساس اعلام سازمان سنجش و ابلاغ سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور زمان برگزاری این آزمون به شانزدهم دی ماه موکول شد و علت آن عدم وجود برخی آمادگی های لازم بوده است.

وی خاطر نشان کرد: البته اختصاص وقت بیشتر تا برگزاری آزمون، مورد تقاضای بسیاری از شرکت کنندگان نیز بوده که با این تاخیر 21 روزه، داوطلبان فرصت بیشتری را برای آماده سازی خود خواهند داشت.

مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری هرمزگان همچنین از احتمال برگزاری آزمون در حوزه ای به غیر از بندرعباس خبر داد و افزود: امکان دارد طبق تشخیص نیاز، آزمون در حوزه بندرلنگه نیز به صورت همزمان با مرکز برگزار شود که البته این پیشنهاد در حال بررسی است.

ذاکری در خصوص ساعت برگزاری آزمون نیز ابراز داشت: سازمان سنجش بر اساس تعداد شرکت کنندگان و نسبت جنسیتی تعداد زن و مرد و مقطع تحصیلی آنها ساعت آزمون را برای داوطلبان مشخص خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: 512 پست در کلیه شهرداری ها و دهیاری های هرمزگان آماده شده که نیروی موردنیاز این پست ها با قبولی در آزمون مشغول به کار خواهند شد.

   

نظرات 1 + ارسال نظر
هواشناس رویدری چهارشنبه 23 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 07:55 ق.ظ http://ruydarmet90.blogfa.com/

سلام

وبلاگ هواشناس رویدر از امروز اغاز به کار کرد این خبر را به اطلاع همشهریان عزیز برسان

و اگه خواستی ما را به اسم هواشناس رویدر لینک کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد