سرزمین نخل و قلم

اینجا مردمانش عاشق بارانند

سرزمین نخل و قلم

اینجا مردمانش عاشق بارانند

توافقنامه سیستم خدمات اریکسون ایرانسل و شهرداری رویدر

توافقنامه سایت شماره : t 9387 بین شرکت سیستم خدمات اریکسون ایرانسل و شهرداری رویدر به امضاء رسید .
پیمانکار شرکت اریکسون هم اکنون منتظر دریافت P A O از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات می باشد که به محض دریافت شروع به کار خواهد نمود . مژده ای دیگر به شهروندان عزیز اینکه نمایندگی رسمی ایرانسل نیز در شهر رویدر توسط آقای محمودی اخذ گردیده و پس از نصب سایت آماده خدمات (ثبت نام ، فروش و سایر سرویس های  مربوطه) به همشهریان عزیز می باشد

نظرات 6 + ارسال نظر
!!!!! دوشنبه 14 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 07:21 ب.ظ

عجب !!!!
تو اطلاعیه قبلی قرار بود ظرف کمتر از یک ماه بیاد . . .
همچنان منتظر می مانیم . . . .

ابرار رویدر دوشنبه 14 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:52 ب.ظ http://www.abrar2011.blogfa.com

زنگ های خطر در شهر به صدا درآمده و روز به روز با صدای بلند تری نواخته میشود . . .

تک تک ما در قبال مسائل مسئولیم پس آسوده نخوابیم . . .

منتظر پیشنهادات و راهکارهای شما هستیم . [گل]

سافت گذر سه‌شنبه 15 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:14 ق.ظ http://ranginkeman-20.blogfa.com

سلام

از این خبر خیلی خوشحال شدم منتظر خبر بعدی هستم

سعید سه‌شنبه 15 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:51 ق.ظ

به سلامتی . . .

mobina چهارشنبه 16 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 03:22 ب.ظ

با خرید یک سیم کارت ایرانسل یک سیم کارت هدیه دریافت کنید و صاحب 2 دوست پسر شوید !!! (طرح افزایش دوست پسر ایرانسل )

درساره پنج‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:59 ق.ظ

من خودم شاهد زحمات آقای محمودی در شهرداری بودم که با آقای شهردار و نماینده ایرانسل صحبت میکردند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد