سرزمین نخل و قلم

اینجا مردمانش عاشق بارانند

سرزمین نخل و قلم

اینجا مردمانش عاشق بارانند

اینجا رویدر است.....

خدا حافظی سلطان وب رویدر

وقتی مردم شهرمون شما رو میبینند اول یاد اینترنت میفتند بعدش یاد بارون عکسها و خبرها ی فراوون ،عادل چرا رفتی اینجور؟

ازت خواهش داریم بمون ،اونم به شوق بارون........

فردا قراره بارون بیاد..........

عکس بگیری فراوون ......


  هدیه رویدر نیوز به عادل جان

پشت سر عادل کریه شوکون نداره
حالم امشب خرابه قصد سکون نداره
این سقف دل من دیکر ستون نداره
برو ای عادل من
رفتن تونمی شه باور من
ای همیشه درخاطر من
رفتی ورفتن ما جون رسم روزکاره
دردرفتن وجدایی دیکه جاره نداره
غصه ی این جدایی
قلبای وبلاک نویسان باره باره
قسمتی از عمر ماهم
فیلم بودن یا نبودن
خیلی اومدن ورفتن
دل رویدرها را روبیدن
فرصت نشد بدونیم
کی بودن وجی بودن
رفتن تو نمیشه باورمن
ای عادل همیشه در خاطر من(مهندس فرامرز )

شما  با نظرات خودخواستار بازگشت عادل باشید.                                                              

نظرات 18 + ارسال نظر
مشاور مدرسه پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:14 ق.ظ http://www.nots.blogfa.com

سلام
عادل خان چرا میخوان برن؟ حداقل دلیلش و ذکر میکردن ، خیلی ناراحت شدم امیدوارم نظرشون و عوض کنن یا حداقل بگن آیا با یه نوآوری دیگه برمی گردن؟یا مدت رفتنشون چقدر طول میکشه ؟ما منتظر بازگشتشون میمونیم.

‏!‏؟ پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:29 ق.ظ

ما می رویم ‏
و ‏
باقی ‏
بشت ‏
سر ‏
ما ‏
آیند
این را مضاحک الملک دیده ز خواب شاید
(این بیت شعر رو مضاحک کبیر روزی که رفت نوشت)‏
دقیقا هم همون شد
بعد رفتن اون
دال ‏-اسطوره-مجردها ‏-و حالا هم که سایت رویدر خداحافظی کردن.
ظاهرا درست خواب دیده بوده.
یعنی مشکل کجاست‏!‏؟

دانا پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:39 ق.ظ

نرو نرو نروکه زندگی بدون تونمیشه

مهندس فرامرز پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 06:35 ق.ظ http://www.cloob.com

بشت سر عادل کریه شوکون نداره
حالم امشب خرابه قصد سکون نداره
این سقف دل من دیکر ستون نداره
برو ای عادل من
رفتن تونمی شه باور من
ای همیشه درخاطر من
رفتی ورفتن ما جون رسم روزکاره
دردرفتن وجدایی دیکه جاره نداره
غصه ی این جدایی
قلبای وبلاک نویسان باره باره
قسمتی از عمر ماهم
فیلم بودن یا نبودن
خیلی اومدن ورفتن
دل رویدرها را روبیدن
فرصت نشد بدونیم
کی بودن وجی بودن
رفتن تو نمیشه باورمن
ای عادل همیشه در خاطر من

حسین پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:06 ق.ظ http://ranginkeman-20.blogfa.com

سلام

عادل رفت اما هیچ وقت از یاد مان نمی ره

محمد پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:03 ق.ظ

وب شما وعادل خان واسه شهرمون یک پیشرفت بوده.بخصوص با نظرات انتقادها و تشویقهای که می کنید وهمیشه یک عده می خواهند جلوی پیشرفت یک نقطه گرفته شود.پس امیدوارم قوی و زیرک بمونیدو وجود تو خالیشون را خوردکنید.

marina پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:24 ب.ظ

عادل خان شما دیگه چرا ؟من نمی دونم واسه چی اونایی که بهترین بودن دارن میرن نگو به خاطرچندنفر ادم بی فرهنگه که به شما وخانواده محترمتان توهین کردن که باورم نمی شه....................

خودم پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:50 ب.ظ

جسارته ولی کجاداره میره

رویدر دانلود پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 06:47 ب.ظ http://ruydar00.blogfa.com/

درسته زودامدی ولی زود نرو
اپم

همشهری پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:57 ب.ظ

اینجاست که ضرب المثل (خور از دل خش خوتا توهن )به کار میاد...

مهندس فرامرز پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:59 ب.ظ http://www.cloob.com

ن و القلم و ما یسطرون

قسم باد بر نون و آنگه قلم به هر چه که با آن نویسند هم

که از لطف و از رحمت کبریا گرفتی تو عقلی تمام از خدا


آقای.عادل عزیز..................................


فرهنگ رویدرو هنرعکاسی که حاصل عقل سلیم و ذوق لطیف شماست است با این وبلاک تان ، اعتبار می یابد.

به پشتوانه ی دانش ، بینش در هنر عکاسی و در کمالِ کمال خواهی ،

آرمان طلبی و رشد و بالندگی و به پاس رفتار لطیف و عکس های زیباو ظریف که با ترکیب رفعت

و رافت همداستان است بهترین قدردانی را از جانب تمام رویدریها ; از دریچه ی هنر و از روزنه ی سپاس ،

تقدیم حضور گهر بارتان می گردد.

با امید به اینکه این موفقیت شایان به همت ، حمیّت و حکمیت فرهیخته و فرزانه

ای چون شما تداوم یابد.


از خالق زیبایی ها مسالت داریم که توفیق رفیق طریقتان گردد و آثار ارزشمندتان در

چشم همگنان ماندگار باشدومامنتظر عکسهای زیبایتان هستیم

قلم را آن زبان نَبوَد که سرّ عشق گوید باز ورای حدّ تقریر است شرح آرزومندی شما

عادل عبدالله درر پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:17 ب.ظ http://www.ruydar.com

ممنون از لطف همه.
اما من رفتم.
دلیلش هم توهین و تهدید و چیزای دیگه که نوشتین نیست.
کاملا شخصیه!

نظریه پرداز پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:18 ب.ظ

بخونید نظرعادل درمورد رفتن اسطوره
آیاازاین نظری که داده برمیاد که خودش بزودی قصدرفتن داشته

عادل عبدالله درر
یکشنبه 27 شهریور ماه سال 1390 ساعت 04:48 AM
سلام
خبر رفتنت رو ابتدا تو وبلاگ زیر پوست شهر خوندم.
برای تصمیمی که گرفتی احترام قائلم.
اما فکر نمی کردم دلیلش این باشه.
بهت زده شدم هم از خدا حافظیت هم از دلیلش.
لابد کسی باهات کینه شخصی داره.
می تونستی نظرات رو غیر فعال کنی اما دیگه می شدی مثل من!
امیدوارم...................... ( فقط به خودت می گم!)

رودباریها پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:18 ب.ظ http://roodbariha.vcp.ir

رسانه انلاین موزیک دهستان رودبار
جدید ترین اهنگ های بندری
شاهرخ غلامی گل ناز 2
از شما می خواهیم که ما را لینک کنید

ashk جمعه 15 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:52 ق.ظ http://ashkruydar.blogfa.com/

-با این که همه ی همشهریان شعار کلیشه ای (برگرد) را به راه انداخته اند

وخواهان بازگشت (رویدر دات کام) هستنداما (اشک رویدر) از رفتنش خوشحال است

واعتقاد دارد همان طور که ظهورش در مجازی یکی از بزرگ ترین کار های زندگی اش را رقم زد

به همان اندازه رفتنش کار بزرگی بود که انجام داد.

-توضیحات بیشتر در اشک رویدر...

یه دوست جمعه 15 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 05:51 ب.ظ

نرو وووووووووووو
نروووووووووووووو
تو هم مث من نمیتونی دووم بیاری
نروووووووو
نرووووووووووو

رانیا جمعه 15 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:38 ب.ظ http://13661362.blogfa.com/

سلام انگار یکم دیر رسیدم . چه خبره چه اتفاقی داره واسه وب نویسای رویدر میره هنوز امضاء خداحافظی این وبلاگ نویس خشک نشده که آهنگ رفتن اون یکی براست . چه خبره مگه .یعنی در خداحافظی لذتی هست که در ماندن و آپ کردن نیست؟ نمیدونم چی بگم هر چند رفتن تک تک دوستان سخته اما امیدوارم دیگه کسی قصد رفتن نکنه

خیلی ناراحت شدم . وقتی میخواستیم یه دوست غریبه را با شهرمون اشنا کنیم وب سایت اقای عادل درر را معرفی میکردیم ایشون هم که تعطیل کردن . هر کجا هستن خدا یارش باد

حق باشماست من هم کسی میگفت رویدر کجاست میگفتم ruydar.comکاش عادل جان بر میگشت

;کیمیا شنبه 16 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:04 ب.ظ

جامعه وبلاگ نویسی بدون پدر ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد