سرزمین نخل و قلم

اینجا مردمانش عاشق بارانند

سرزمین نخل و قلم

اینجا مردمانش عاشق بارانند

مسابقه ی تفسیر در رویدر به خوبی برگذار شد

 ایه گزارش "بیداری اسلامی"، مجتمع دینی بستک طی فراخوانی از طلاب علوم دینی اهل سنت استان هرمزگان دعوت کرده است تا در مسابقه معنوی ترجمه و تفسیر قرآن کریم شرکت نمایند.

در این فراخوان آمده است:
بسیاری از مردم برای دانستن مسائل فقهی، اخلاقی، خانوادگی، فرهنگی، تاریخی و ... سراغ هر کتابی جز قرآن می‌روند و گمان می‌کنند یادگیری ترجمه و تفسیر قرآن جز برای قشر خاصّی امکان پذیر نیست. ولی خداوند قرآن را به سوی مردم و برای مردم فرستاده است و فهم آن را برای همگان میسر نموده و فرموده است: "و به راستی قرآن را برای یاد گرفتن و پند گرفتن آسان کرده‌ایم. آیا پند گیرنده‌اى هست؟"(سوره قمر آیه ۱۷).




این مسابقه شامل ترجمه و تفسیر نیم جزء اوّل قرآن کریم است و داوطلبان می‌توانند برای شرکت در مسابقه، از کتابهای: "تفسیر نور"، "ترجمه جدولی" و "تفسیر آسان" استفاده نمایند.

گفتنی است ترجمه سوره فاتحه و ۷۶ آیه اوّل سوره بقره و همچنین نکته‌ها و جواب به سؤالاتی که در تفسیر آسان ذکر شده است، از مواردی است که به مسابقه گذاشته می‌شود.

شرکت در این مسابقه برای تمام اقشار جامعه غیر از طلاب و علما (دانش‌آموختگان مدارس علوم دینی) آزاد است و سؤالات آزمون به صورت چهارجوابی (تستی) می‌باشد.

مسابقه بزرگ ترجمه و تفسیر قرآن کریم، روز پنجشنبه 27/5/1390 برگزار می‌شود و به نفرات برتر، جوایزی چون کمک هزینه  سفر معنوی عمره و تمام سکه بهار آزادی اعطا خواهد شد.





نظرات 1 + ارسال نظر
sogand_r90 جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:29 ب.ظ

salam aghaye jafari khoobin man avalin barie daram be webetoon sar mizanam khili ghshange mersi .yek donya sepase bikaran az shoma

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد