سرزمین نخل و قلم

اینجا مردمانش عاشق بارانند

سرزمین نخل و قلم

اینجا مردمانش عاشق بارانند

واژگون شدن خودرو

 واژگون شدن یک دستگاه پراید در  15 کیلومتری رویدر، جاده ی (رودبار قدیم) .

مجروحین  خودرو از درمانگاه رویدر به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس منتقل داده شد.




 





منتظر خبر تکمیلی باشید

نظرات 4 + ارسال نظر
محمد پنج‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1390 ساعت 04:44 ب.ظ

سلام
متأسفم واقعا "
مینوشتی ماشین متعلق به چه کسی بود بهتر بود .
خدا به خیر کنه ان شاءالله

سیما پنج‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1390 ساعت 05:58 ب.ظ

سلام اقای جعفری اره خودم حادثه رو دیدم از خمیر میامدم

باید خدا را شکر کرد که تلفات جانی نداشتیم وقتی فکر میکنم ادمی با این همه ادعا هیچی نیست

محمد جمعه 2 دی‌ماه سال 1390 ساعت 04:33 ق.ظ

با سلام
ضمن عرض خسته نباشید خدمت شما دوست گرامی ُاز شما اینگونه خبر گذاشتن در سایت برای همشهریانتان که هر کدام در گوشه ای از این جهان خاکی خواننده وب شما هستند بعید است که اینگونه ناقص اطلاع رسانی کنید.که باعث نگرانی بیشتر همشهریان شود...از دبی

بله شما درست میگید
ولی منم خبر ندارم تحقیق کردم جواب درست کسی بهم نداد
به نظر شما چکار کنم ؟
هنوزم شخص داخل ماشین نمیدونم چند نفر بودند کی بودن
ادامه مطلب گفتم منتظر خبر تکمیلی باشید هنوز پیگیر هستم
ان شالله که خیره

رویدری شنبه 3 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:53 ق.ظ

سلام "خسته نباشی"
خواستم یه گله از تمام وبلاگ نویسان رویدر بکنم(بغیر ازآقا عادل,چراشو دنبالش مگم) وچون شما رو یه جوری به عنوان نماینده شون میدونم اول اومدم سراغ شما تا این یه لطف رو هم درحق رویدر بکنین.
موندم چرا تو این همه وبلاگ های رویدر چرا تو یکی شون یه معرفی کامل (سابقه تاریخ,موقعیت جغرافیایی,آداب ورسوم و...)به صورت فایل نوشتاری وجود نداره.مثلا یکی از تو سایتهاتون بیاد و از رویدر خوشش بیاد باید چه جوری پیداش کنه؟
آقا عادل زحمت فرهنگ تصویریش رو کشیده شما هم زحمت بیو گرافیش رو بکشید واقعا عالی میشه .اگه ÷شت گوش انداختین تو سایتای دیگه ازتون شاکی میشم
..................موفق باشید.......مرسی.......

سلام شما خسته نباشد
سایت عادل یک سایت مجهز و دارای البوم های تصویری و غیره است
به غیر از این عادل خودش طراح است
اگرمن بیام هاست خوب بگیرم طراحیش کنم حدودا هزینه ای بالا 100 هزار تومان میشه
کسی این هزینه رو تقبل کنه من حرفی ندارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد