سرزمین نخل و قلم

اینجا مردمانش عاشق بارانند

سرزمین نخل و قلم

اینجا مردمانش عاشق بارانند

خبر های خوش از پایتخت می آید

عبدالسلام جمالی رئیس شورای اسلامی شهر رویدر که به همراه  جمعی از خبرنگاران استان از طرف اداره کل ارشاد اسلامی به منظور بازدید از دستاوردهای مطبوعاتی کشور به پایتخت سفر کرده بود در این سفر با چند تن از مقامات کشور نیز ملاقات کرد تا مشکلات شهرمان را برطرف کند.

ایشان با هماهنگی 2 تن از نمایندگان مجلس با  وزیر بهداشت و آموزش پزشکی، وزیر نیرو و معاون وزیر راه دیدار کرد.وی در این باره به خبرنگار رویدر نیوز گفت:مطلع شدم آقای ذوالقدر قصد دیدار با وزیر بهداشت را دارند و به اتفاق ایشان به دیدار سرکار خانم مرضیه دستجردی رفته و درخواست احداث پایگاه اورژانس 115 را مطرح کردند که خانم وزیر در این باره دستور ویژه داد.

وی در ادامه گفت با هماهنگی که دکتر آشوری با معاون پارلمانی وزیر نیرو انجام داد ساعت 10 شب به دفتر وزیر مراجعه کرده ,  و متوجه حضور آقای جباری نماینده مردم بستک در آنجا شدم که به اتفاق ایشان و آقای آشوری به دیدار وزیر رفتیم.درخواست مجوز فاینانس برای اداره آب و فاضلاب استان جهت لوله گذاری و انتقال آب به رویدر را مطرح کردم که ایشان در این باره دستور پیگیری دادند.

جمالی همچنین گفت:با تماس آقای آشوری با معاون پارلمانی وزیر راه  در دفتر ایشان حضور یافته و برای افزایش اعتبار راه رویدر قول مساعد دادند.

جمالی همچنین از پیگیری اعتبار برای شهرداری رویدر از سوی آقای آشوری و ذوالقدر خبر داد.


رویدر نیوز از آقای جمالی به خاطر پیگیری هایشان تشکر ویژه می نماید.


نظرات 2 + ارسال نظر
رویدر دانلود یکشنبه 15 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:41 ب.ظ http://ruydar00.blogfa.com/

انشالله
عید مبارک
اپم

hassan سه‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:27 ب.ظ

واقعا داره برای رویدر زحمت میکشه امیدوارم پیگیریها جواب بده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد