سرزمین نخل و قلم

اینجا مردمانش عاشق بارانند

سرزمین نخل و قلم

اینجا مردمانش عاشق بارانند

فرصت برای مردم بخش رویدر...



 

روابط عمومی شهرداری رویدر به اطلاع میرساند:

شهروندان محترم رویدر می توانند،درخواست ها(پیشنهاد رویدرنیوز:راه ورودی - بهداشت- تربیت بدنی- تبدیل نمایندگی به اداره آموزش و پرورش و...)،گزارش ها،شکایات ها،انتقادها و پیشنهادهای خود را در ایام سفر ریاست محترم جمهوری به استان با شماره١١١ تلفن یا سایت سامد به آدرس مطرح نمایند.

www.saamad.irآدرس

نظرات 2 + ارسال نظر
رویدرنیوز سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 02:00 ب.ظ

نکات کلیدی برای تماس با سامانه111
-در هر نقطه از ایران بدون نیاز به گرفتن پیش شماره به خط ارتباطی 111 وصل می شوید.
-قبل طرح هر موضوعی با سامانه ارتباط مردم و دولت، داشتن کد ملی الزامی است.
-در صورتی که متقاضی، اطلاعات شخصی خود را در اختیار قرار ندهد، نمی تواند تقاضایش را از سیستم پیگیری نموده و از روند رسیدگی آن مطلع شود.
-از تماسهای مکرر با سیستم برای بیان یک تقاضا اجتناب کنید؛ زیرا سوابق تماس شما در سیستم موجود است و در صورت تکراری بودن ثبت نمی شود.
-از تکرار هر موضوع مورد نظر در سایر قالب ها مانند نامه، پیامک و ... و یا از طریق سایر اعضای خانواده اجتناب نمایید؛ زیرا سیستم نرم افزاری سامد یکپارچه بوده و پیام از هر کانالی و به هر نامی که در سیستم ثبت شود، روند رسیدگی مشابه دارد و ثبت مجدد پیام ها امکان پذیر نمی باشد.
-برای صرفه جویی در وقت و هزینه خود، در زمان هایی که صف انتظار تلفن 111 شلوغ است، تماس را ازطریق سیستم ضبط پیام ادامه داده و یا ارتباط را به ساعات دیگر موکول کنید.
- درصورتی که پیام دریافت شده به شخصی غیر ازتماس گیرنده برگردد، مانند همسر، فرزند، پدر، مادرو...الزامی است مشخصات فردی که تقاضا به او مربوط است، ذکر شود نه شخص تماس گیرنده.
-سعی کنید از ذکر موارد متعدد در تقاضای خود یا شرح مفصل آن اجتناب نمایید. فقط مواردی را که برای شما اضطراری است، مطرح کنید.

درنا چهارشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 07:46 ق.ظ

سلام. پیام شما لطف کنید بدهید جاده کهورستان به رویدر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد