سرزمین نخل و قلم

اینجا مردمانش عاشق بارانند

سرزمین نخل و قلم

اینجا مردمانش عاشق بارانند

فکر نکن با صدای پژمان بصیرت...

برای دانلود کلیک کنید...

نظرات 5 + ارسال نظر
رویدر شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 07:13 ق.ظ

شاهکار بود بسیار زیبا بود.من کسانی که هدف دارند و برای هدفشان هزینه می کنند و وقت می گذارند را ستایش می کنم. آقای بصیرت موفق باشید.
عشق و فقط عشق است و بس

دخترک شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:52 ق.ظ

سلام بسیار زیبا بود. برای آقا پژمان آرزوی موفقیت و پیشرفت بیشتر در کارشون دارم.

شهرک 20 یکشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 02:16 ق.ظ

خیلی زیبا بود واقعا به دلم نشت .

درنا یکشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:22 ق.ظ

موفق باشی عالی بید

رویدری یکشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 04:24 ب.ظ

به این میگن ی موزیک واقعی...همه چی خوبه...مشخصه زحمت کشیده.به نظر من از همه آهنگایی ک تا الان خوندن این بهترینه و پژمان تا الان بهترین خواننده رویدره.پیشرفت رو میشه تو آهنگش دید...باآرزوی موفقیت در تمام مراحل زندگی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد